У К Р А Ї Н А
ТЕПЛОДАРСЬКА МІСЬКА РАДА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
П Р О Е К Т Р І Ш Е Н Н Я
Про здійснення державно-приватного партнерства
З метою приведення у відповідність до чинного законодавства та відповідно до ст.ст.25, 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, ст.ст. 6, 7 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”, ст. 15 Закону України “Про державно-приватне партнерство”, з метою залучення коштів приватних партнерів до модернізації пуско-резервної котельні м. Теплодар та розвитку промислової зони міста, Теплодарська міська рада
ВИРІШИЛА:
- Надати дозвіл на реалізацію проекту державно-приватного партнерства в м.Теплодар з модернізації існуючих об’єктів теплозабезпечення, які передані у господарське відання з постановкою на балансовий облік міському комунальному підприємству «Одеська теплоелектроцентраль №2» та потребують залучення інвестицій для виробництва, транспортування, постачання теплової та інших видів енергії з метою забезпечення споживачів промислової зони м.Теплодар теплом.
- Провести конкурс з визначення приватного партнера у відповідності до Закону України “Про державно-приватне партнерство”.
- Створити комісію Теплодарської міської ради з питань проведення конкурсу з визначення приватного партнера
- Затвердити склад комісії Теплодарської міської ради з питань проведення конкурсу з визначення приватного партнера (Додаток 1).
5.Затвердити Положення про комісію Теплодарської міської ради з питань проведення конкурсу з визначення приватного партнера (Додаток 2)
- Затвердити Висновок про результати проведення аналізу ефективності здійснення
державно-приватного партнерства. (Додаток 3).
- Доручити Управлінню майна та інвестицій Теплодарської міської ради (Крилова Т.Р.) забезпечити організацію конкурсу його проведення та визначення переможця в рамках проекту.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту та зв’язку та на комісію з фінансово-економічних питань, бюджету, інвестицій, комунальної власності та підтримки підприємницької діяльності, торгівлі.
Додаток 1
до рішення Теплодарської міської ради
від « » грудня 2017 р.
Склад комісії
з питань проведення конкурсу з визначення приватного партнера
Голова комісії: міський голова
Секретар комісії: директор “ОТЕЦ-2”
Члени комісії:
Перший заступник міського голови
Секретар Теплодарської міської ради
Начальник управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради Одеської області
Начальник фінансового управління виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області
Начальник відділу земельних ресурсів виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області
Головний спеціаліст юридичного відділу виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області
Представники постійних депутатських комісій Теплодарської міської ради:
– з питань регулювання земельних відносин, охорони навколишнього середовища, будівництва та архітектури;
– з фінансово-економічних питань, бюджету, інвестицій, комунальної власності та підтримки підприємницької діяльності, торгівлі;
– з питань житлово – комунального господарства, промисловості, транспорту та зв’язку;
Головний інженер КП “ОТЕЦ-2”.
Додаток 2
до рішення Теплодарської міської ради
від « » грудня 2017 р.
Положення про комісію
з питань проведення конкурсу з визначення приватного партнера
- Основним завданням Комісії з питань проведення конкурсу з визначення приватного партнера для здійснення державно-приватного партнерства (далі – Комісія) є організація ефективного механізму здійснення державно-приватного партнерства (далі ДПП), підготовка та проведення конкурсу з визначення приватного партнера, визначення переможця конкурсу та укладання відповідного договору на принципах прозорості та об’єктивності.
- Свою роботу комісія здійснює на підставі Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державно-приватне партнерство», Постанови Кабінету Міністрів України від 11.04.2011р. №384 «Деякі питання організації здійснення державно-приватного партнерства», інших нормативно-правових актів та цього Положення.
- Терміни, що використовуються у цьому Положенні, вживаються в значенні, наведеному в Законі України «Про державно-приватне партнерство».
- Комісія з питань проведення конкурсу для визначення приватного партнера виконує наступні повноваження:
-затверджує регламент своєї роботи;
-розробляє конкурсну документацію, пропозиції щодо критеріїв проведення оцінки конкурсних пропозицій та зважених коефіцієнтів за кожним таким критерієм, -проект оголошення про проведення конкурсу та подає їх органові управління на затвердження;
-погоджує конкурсну документацію з відповідними органами у випадках, передбачених законом;
-реєструє заявки на участь у конкурсі та конкурсні пропозиції;
-забезпечує претендентів на участь у конкурсі (далі – претенденти) необхідною інформацією (документами) про участь у конкурсі та надає відповідні роз’яснення з питань підготовки конкурсної пропозиції;
-розглядає заявки та конкурсні пропозиції учасників конкурсу, визначає їх відповідність умовам конкурсу;
-проводить оцінку конкурсних пропозицій та визначає переможця конкурсу;
-подає органові управління протокол комісії про визначення переможця конкурсу для затвердження його результатів;
-залучає у разі необхідності експертів, консультантів, які мають відповідний досвід роботи у сфері державно-приватного партнерства та/або у сфері, в якій планується залучення приватного партнера;
-письмово повідомляє учасників конкурсу про його результати.
- 5. Комісія у разі виникнення потреби в отриманні додаткової інформації щодо претендентів або учасників конкурсу та їх конкурсних пропозицій має право запрошувати на свої засідання таких претендентів та учасників конкурсу, заслуховувати їх пояснення.
- 6. Засідання комісії є правомочним за умови участі в ньому не менше двох третин усіх членів комісії. Засідання комісії проводить її голова.
- Засідання комісії є відкритими, крім засідань, на яких проводиться оцінка конкурсних пропозицій та визначення переможця конкурсу.
- Рішення комісії приймається більшістю голосів присутніх на засіданні членів комісії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.
- За результатами засідання комісії складається протокол, який підписується головуючим та секретарем, членами комісії, які брали участь у засіданні.
Член комісії у разі незгоди з прийнятим рішенням або із змістом протоколу може викласти у письмовій формі свою окрему думку (додається до протоколу), про що робиться відповідний запис у протоколі.
- При виконанні своїх повноважень Комісія зобов’язана дотримуватися вимог діючого законодавства щодо здійснення державно-приватного партнерства.
Додаток 3
до рішення Теплодарської міської ради
від « » грудня 2017 р.
Висновок
за результатами аналізу ефективності здійснення ДПП.
Проведеним аналізом ефективності здійснення ДПП встановлено:
– можливість досягнення мети сталого та прибуткового забезпечення теплом споживачів промислової зони, а за потреби м. Теплодару в процесі здійснення ДПП;
– законодавчі обмеження, які забороняють або суттєво ускладнюють здійснення ДПП — відсутні;
– фінансовий результат (показники NPV, IRR) є позитивними для державного партнера;
– розподіл ризиків між державним і приватним партнерами під час здійснення ДПП є оптимальними;
– існує система управління екологічними ризиками під час здійснення всіх етапів ДПП, яка попереджує виникнення катастроф та будь-яких негативних наслідків впливу на навколишнє природне середовище.
Основні показники для підготовки висновку про результати проведення аналізу ефективності Таблиця 16
№ з/п |
Показники |
Відмітка про виконання (виконано / не виконано*) |
Висновок про прийнятність (так/ні) |
1 |
Перший етап |
||
1.1 |
Аналіз загальних характеристик ДПП |
Виконано |
Так |
1.2 |
Аналіз ринкового середовища ДПП |
Виконано |
Так |
1.3 |
Аналіз системи управління ДПП |
Виконано |
Так |
1.4 |
Аналіз соціально-економічних результатів ДПП |
Виконано |
Так |
1.5 |
Аналіз екологічних наслідків та впливу здійснення ДПП на навколишнє природне середовище |
Виконано |
Так |
2 |
Другий етап |
||
2.1 |
Аналіз альтернативних варіантів досягнення мети ДПП |
Виконано |
Так |
2.2 |
Фінансовий аналіз ДПП |
Виконано |
Так |
3 |
Третій етап |
||
3.1 |
Аналіз ризиків здійснення ДПП |
Виконано |
Так |
4 |
Четвертий етап |
||
4.1 |
Аналіз форми здійснення ДПП |
Виконано |
Так |
ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ
щодо фінансової ефективності досягнення мети ДПП із залученням та без залучення приватного партнера
№ з/п |
Показники |
Базова фінансова модель (із залученням приватного партнера) |
Альтернативний варіант (без залучення приватного партнера) |
1 |
Індекс прибутковості (співвідношення доходів і витрат на досягнення мети ДПП), розрахований для проекту в цілому (PI1) |
1,093 |
0,786 |
2 |
Індекс прибутковості (співвідношення доходів і видатків державного та місцевих бюджетів на досягнення мети ДПП (бюджетний ефект)), розрахований для заінтересованих сторін (PI2) |
1,021 |
0,786 |
3 |
Чиста приведена вартість досягнення мети ДПП, розрахована для проекту (NPV1) |
23 млн.грн |
– 6,9 млн. грн |
4 |
Чиста приведена вартість досягнення мети ДПП, розрахована для заінтересованих сторін проекту (NPV2) |
19 млн грн + 4 млн грн |
– 6,9 млн. грн |
5 |
Внутрішня норма рентабельності, розрахована для проекту (IRR1) |
18,3% |
– |
6 |
Внутрішня норма рентабельності, розрахована для заінтересованих сторін проекту (IRR2) |
17, 1% |
– |
7 |
Дисконтований період окупності (DPP) |
5,4 роки |
– |
Таким чином, залучення приватного партнеру для створення спільного підприємства з поставки теплової енергії з біомаси для споживачів промислової зони міста Теплодар дозволять суттєво зменшити тарифи та повернути вкладені кошти у період до 12 років. При цьому комунальне підприємство зможе перейти на сталу прибуткову роботу та уникнути банкрутства.
Просимо за власної ініціативи провести конкурс з визначення приватного партнера для сумісної роботи з якісного забезпечення теплом споживачів м. Теплодар.