УКРАЇНА
ТЕПЛОДАРСЬКА МІСЬКА РАДА
ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
Про проведення конкурсу з визначення
суб’єкта господарювання на здійснення операцій
із збирання та перевезення побутових відходів на
території м.Теплодар
Відповідно до пп.6 п.а) ст.30 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Закону України „Про управління відходи”, постанови Кабінету Міністрів України від 08.08.2023р. №835 „Про затвердження Правил надання послуги з управління побутовими відходами та типових договорів про надання послуги з управління побутовими відходами”, постанови Кабінету Міністрів України від 25.08.2023р. №918 „Про затвердження Порядку проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів” , виконавчий комітет Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області
ВИРІШИВ:
- Провести конкурс з визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території м.Теплодар.
- Затвердити персональний склад конкурсної комісії на проведення конкурсу з визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території м.Теплодар, згідно з додатком (додаток 1).
- Затвердити Положення про конкурсну комісію на проведення конкурсу з визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території м.Теплодар згідно з додатком (додаток 2).
- Затвердити конкурсну документацію для проведення конкурсу з визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території м.Теплодар згідно з додатком (додаток 3).
5.Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Олександра ЧУЙКО.
Додаток 1
до рішення
виконавчого комітету
Теплодарської міської ради
від «__» ________2024 року
№______________
Персональний склад конкурсної комісії
на проведення конкурсу з визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території м.Теплодар
Голова комісії:
Ігор ХАРЛАМОВ – начальник управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна Теплодарської міської ради
Заступник голови комісії:
Олександр ТЕРЛЮГА- начальник юридичного відділу виконавчого комітету Теплодарської міської ради
Секретар комісії:
Надія ПАШЕВИЧ- начальник відділу житлово-комунального господарства та транспорту управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна Теплодарської міської ради
Члени комісії:
Наталія САМОЧОРНА – секретар міської ради
Тетяна ЧУПРИНЕНКО- начальник відділу соціально- економічного розвитку виконавчого комітету Теплодарської міської ради
Ірина НАМАЗОВА- секретар адмінкомісії виконавчого комітету Теплодарської міської ради
Юрій ПИРОГОВ- головний спеціаліст (повноваження інспектора з благоустрою) відділу житлово-комунального господарства та транспорту управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна Теплодарської міської ради
Представник територіального органу Держпродспоживслужби (за згодою)
Представник підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги (за згодою)
Представник об’єднань співвласників багатоквартирних будинків та органів самоорганізації населення (за згодою)
Керуюча справами виконавчого
комітету Теплодарської міської ради Тетяна БИКОНОВА
Додаток 2
до рішення
виконавчого комітету
Теплодарської міської ради
від «__» ________2024 року
№______________
Положення
про конкурсну комісію на проведення конкурсу з визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території м.Теплодар
- Це Положення визначає повноваження конкурсної комісії на проведення конкурсу з визначення суб’єктів господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території м.Теплодар.
- Персональний склад конкурсної комісії на проведення конкурсу з визначення суб’єктів господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території м.Теплодар та Положення про неї затверджуються рішенням виконавчого комітету Теплодарської міської ради.
- До складу конкурсної комісії входять посадові особи Теплодарської міської ради та можуть залучатися (за згодою) представники територіального органу Держпродспоживслужби, підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків та органів самоорганізації населення.
Повідомлення про утворення конкурсної комісії з пропозицією щодо долучення до її роботи осіб, зазначених в абзаці першому цього пункту, розміщується на офіційному веб-сайті Теплодарської міської ради не пізніше ніж за 15 днів до проведення конкурсу.
Особи, зазначені в абзаці першому цього пункту, які бажають взяти участь в роботі конкурсної комісії, повідомляють голові конкурсної комісії про цей намір не пізніше ніж за п’ять днів до дати проведення конкурсу в довільній формі шляхом повідомлення на електронну пошту чи засобами інформаційно-комунікаційних систем.
- До складу конкурсної комісії не можуть входити учасники конкурсу, члени сім’ї та пов’язані з ними особи.
- Основною формою роботи конкурсної комісії є засідання, які є відкритими та гласними.
Засідання конкурсної комісії веде голова конкурсної комісії, а у разі його відсутності – заступник голови конкурсної комісії.
Засідання конкурсної комісії є правоможним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини її складу.
- Конверти з конкурсними пропозиціями відкриваються у день проведення конкурсу під час засідання конкурсної комісії та розглядаються відповідно до конкурсної документації в порядку черговості їх надходження та реєстрації в журналі обліку.
- Головуючий на засіданні конкурсної комісії оголошує присутнім інформацію про найменування та місцезнаходження кожного учасника конкурсу, про наявні матеріали і документи конкурсних пропозицій та запропоновані учасниками конкурсу тарифи на збирання та перевезення побутових відходів за об’єктом конкурсу.
Конкурсна комісія перевіряє наявність документів, подання яких передбачено конкурсною документацією.
- У разі присутності учасників конкурсу на засіданні конкурсна комісія під час розгляду конкурсних пропозицій може звернутися до них за роз’ясненням щодо змісту їх пропозицій, провести консультації з окремими учасниками.
- За результатами розгляду конкурсних пропозицій конкурсна комісія відхиляє конкурсні пропозиції з однієї з таких причин:
- конкурсну пропозицію подано не в повному обсязі, що передбачений конкурсною документацією;
- учасник конкурсу не відповідає кваліфікаційним вимогам, передбаченим конкурсною документацією;
- учасник конкурсу припиняється в результаті ліквідації або його було припинено, або визнано у встановленому порядку банкрутом;
- встановлення факту подання недостовірної інформації, яка впливає на прийняття рішення.
У рішенні про відхилення конкурсних пропозицій зазначається перелік учасників, конкурсні пропозиції яких були відхилені, та обґрунтування причин відхилення, і протягом п’яти робочих днів затверджується організатором конкурсу.
- У разі прийняття конкурсною комісією рішення про відхилення конкурсних пропозицій всіх учасників конкурсу конкурс оголошується повторно протягом місяця.
- Рішення конкурсної комісії приймаються більшістю голосів її членів, які беруть участь у засіданні та мають право голосу. У разі рівного розподілу голосів остаточне рішення приймає головуючий на засіданні.
Рішення конкурсної комісії оформлюються протоколом, який підписується головуючим, членами конкурсної комісії та її секретарем, і подається на затвердження виконавчого комітету Теплодарської міської ради.
Протокол засідання конкурсної комісії повинен містити інформацію про:
– дату та місце проведення засідання конкурсної комісії;
– прізвища, імена, по батькові (за наявності) та посади членів конкурсної комісії, які присутні на засіданні;
- номер та назву об’єкта конкурсу;
- перелік учасників конкурсу із зазначенням критеріїв відповідності їх конкурсних пропозицій кваліфікаційним вимогам (основним та у разі необхідності додатковим) та наявні переваги за ними;
– запропоновані учасниками конкурсу тарифи на збирання та перевезення побутових відходів;
– результати голосування членів конкурсної комісії;
- рішення конкурсної комісії.
Керуюча справами виконавчого
комітету Теплодарської міської ради Тетяна БИКОНОВА
Додаток 3
до рішення
виконавчого комітету
Теплодарської міської ради
від «__» ________2024 року
№______________
Конкурсна документація
для проведення конкурсу з визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території м.Теплодар
- Найменування та місцезнаходження організатора конкурсу:
- Повне найменування: виконавчий комітет Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області;
- Місцезнаходження: 65490, Одеська область, м.Теплодар, вул.Піонерна, 7.
- Рішення організатора конкурсу про проведення конкурсу: рішення виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області від «____» №_____ «Про проведення конкурсу з визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території м.Теплодар».
- Місце, дата і час проведення конкурсу, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), посада, контактний телефон та адреса електронної пошти посадової особи , уповноваженої здійснювати комунікацію з учасниками:
- Місце, дата і час проведення конкурсу: м.Теплодар, вул.Піонерна, 7, дата та час проведення конкурсу вказані в оголошенні про проведення конкурсу на офіційному веб-сайті організатора конкурсу.
- Прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), посада, контактний телефон та адреса електронної пошти посадової особи , уповноваженої здійснювати комунікацію з учасниками: начальник відділу житлово-комунального господарства та транспорту управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна Теплодарської міської ради- Пашевич Надія Анатоліївна ;
Тел.: (048)705-34-72;
Електронна пошта: teplodar-umi@ukr.net/
- Очікуваний (прогнозний) економічно обґрунтований розрахунковий рівень тарифів на збирання та перевезення побутових відходів: Тариф на послуги з вивезення побутових відходів встановлений рішенням виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області від 07.08.2023 року № 93/В-2023 « Про встановлення тарифу на послуги з вивезення побутових відходів для мешканців багатоквартирних будинків, населення будинків ОСББ, ЖСК, бюджетних установ, інших споживачів м.Теплодар» у розмірі:
- тариф для ОСББ, ЖСК – 186,71 грн;
- для бюджетних установ та інших споживачів-196,04 грн;
- тариф на одного мешканця багатоквартирних будинків-18,67 грн.
Індекс споживчих цін на 2024 рік, який схвалено Постановою Кабінету Міністрів України від 15.12.2023 №1315:
-у середньому до попереднього року: 108,5%
Очікуваний (прогнозний) економічно обґрунтований розрахунковий рівень тарифів на збирання та перевезення побутових відходів:
– тариф для ОСББ, ЖСК – 202,58 грн;
– для бюджетних установ та інших споживачів-212,7 грн;
– тариф на одного мешканця багатоквартирних будинків-20,26 грн.
- Основні вимоги (у разі необхідності одна або декілька додаткових) до учасників конкурсу з урахуванням кваліфікаційних вимог, визначених у критеріях відповідності конкурсних пропозицій кваліфікаційним вимогам:
Кваліфікаційні вимоги |
Критерії відповідності |
Основні кваліфікаційні вимоги |
|
1.Наявність транспортних засобів спеціального призначення для збирання та перевезення відповідного виду побутових відходів |
1) достатня кількість транспортних засобів спеціального призначення, що забезпечують перевезення визначеного обсягу відповідного виду побутових відходів, які утворюються на об’єкті конкурсу, що підтверджується:
довідкою-розрахунком про наявні транспортні засоби спеціального призначення для забезпечення перевезення обсягу відповідного виду побутових відходів за об’єктом конкурсу;
довідкою-характеристикою транспортних засобів спеціального призначення;
копіями свідоцтв про реєстрацію власних транспортних засобів спеціального призначення та/або договором про оренду таких транспортних засобів;
копіями протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів спеціального призначення
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності більшу кількість транспортних засобів спеціального призначення, що можуть перевозити більший обсяг певного виду побутових відходів за об’єктом конкурсу |
2.Підтримання належного санітарного стану транспортних засобів спеціального призначення для збирання та перевезення побутових відходів |
1) наявне власне або орендоване обладнання для миття транспортних засобів спеціального призначення, що підтверджується довідкою про наявне обладнання для миття транспортних засобів спеціального призначення або договором про надання відповідних послуг
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності обладнання для миття транспортних засобів спеціального призначення |
3.Зберігання транспортних засобів спеціального призначення для перевезення побутових відходів |
1) забезпечення зберігання транспортних засобів спеціального призначення здійснюється на власній чи орендованій території або на автостоянках, що підтверджується довідкою про зберігання транспортних засобів спеціального призначення на власній території, договором про оренду такої території або договором про зберігання транспортних засобів на автостоянках
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має власну територію для забезпечення зберігання транспортних засобів спеціального призначення |
4.Щоденний контроль за технічним станом транспортних засобів спеціального призначення, виконання регламентних робіт з їх технічного обслуговування та ремонту |
1) забезпечення щоденного контролю за технічним станом транспортних засобів спеціального призначення, виконання регламентних робіт з їх технічного обслуговування та ремонту, що підтверджується:
довідкою про наявність власної або орендованої ремонтної бази, транспортних засобів спеціального призначення;
договором про ремонтне обслуговування транспортних засобів спеціального призначення;
копією наказу на прийняття у штат персоналу з ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів спеціального призначення
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності ремонтну базу та у штаті персонал з ремонтного обслуговування |
5.Щоденний медичний огляд водіїв |
1) проведення щоденного медичного огляду водіїв медичним працівником та наявність спеціально відведеного приміщення для проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв або отримання таких послуг на договірній основі, що підтверджується:
договором про медичне обслуговування;
копією наказу на прийняття у штат медичного працівника;
довідкою про оснащення постійного спеціального приміщення для проведення щозмінного передрейсового та післярейсового медичного огляду водіїв транспортних засобів
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у штаті медичного працівника та відведене спеціальне приміщення для проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв |
6.Орієнтовна дата початку здійснення операцій із збирання та перевезення відповідного виду побутових відходів: протягом 15 робочих днів після затвердження рішення про визначення переможця конкурсу.
- Вимоги до конкурсних пропозицій та перелік документів, які подаються учасниками конкурсу:
Конкурсна пропозиція подається особисто чи надсилається засобами поштового зв’язку конкурсній комісії у конверті, на якому зазначаються повне найменування і місцезнаходження організатора та учасника конкурсу, або подається в електронній формі на адресу електронної пошти організатора конкурсу чи іншими засобами інформаційно-комунікаційних систем.
Пропозиція друкується та підписується учасником або особою (особами), належним чином уповноваженими підписувати за учасника. Такі повноваження зазначаються у письмовому дорученні, що входить до складу конкурсної пропозиції. На всіх сторінках пропозиції мають міститися відбитки печатки учасника та підпис уповноваженої особи (осіб). Всі сторінки пропозиції, на яких зроблені будь-які окремі записи або правки, позначаються ініціалами особи або осіб, що підписують пропозицію. Відповідальність за помилки друку у документах, надісланих до організатора конкурсу та підписаних відповідним чином, несе учасник.
Конкурсна пропозиція повинна бути прошита та мати нумерацію сторінок та реєстр наданих документів.
Всі документи, що мають відношення до конкурсної пропозиції, складаються українською мовою.
Для участі у конкурсі учасники подають заяву, яка повинна містити таку інформацію:
- номер та назву об’єкта конкурсу;
- найменування юридичної особи або прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) фізичної особи – підприємця;
- ідентифікаційний код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків для фізичних осіб – підприємців (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті, зазначаються серія та номер паспорта);
- місцезнаходження суб’єкта господарювання, контактний номер телефону, адресу електронної пошти.
До заяви додається конкурсна пропозиція, яка включає:
1)наступний перелік документів:
– балансовий звіт суб’єкта господарювання за останній звітній період;
– довідки відповідних органів державної податкової служби і Пенсійного фонду України про відсутність (наявність) заборгованості за податковими зобов’язаннями та платежами до Пенсійного фонду України;
– документ, що містить інформацію про технічний потенціал суб’єкта господарювання (кількість спеціально обладнаних транспортних засобів, які перебувають на балансі суб’єкта господарювання, наявність власної ремонтної бази та контейнерного парку тощо);
– документ, що містить відомості про обсяги надання послуг із збирання та перевезення твердих, великогабаритних, ремонтних, рідких побутових відходів за останній рік;
– технічні паспорти на спеціально обладнані транспортні засоби та довідки про проходження ними технічного огляду;
– довідки-характеристики спеціально обладнаних транспортних засобів: тип, вантажопідйомність, реєстраційний номер, найменування організації, якій належать спеціально обладнані транспортні засоби, номер телефону керівника такої організації;
– довідки про забезпечення створення умов для щоденного миття спеціально обладнаних транспортних засобів, їх паркування та технічного обслуговування;
– довідки про проходження водіями медичного огляду;
– документ, що містить відомості про досвід роботи з надання послуг з вивезення та перевезення побутових відходів;
– інші документи, які подаються за бажанням учасника конкурсу і містять відомості про його здатність надавати послуги з вивезення та перевезення побутових відходів (впровадження роздільного збирання, інформація про наявність диспетчерської служби тощо) належного рівня якості.
2) запропоновані тарифи на збирання та перевезення побутових відходів, розраховані відповідно до затвердженого Кабінетом Міністрів України порядку.
- Проект договору: додаток1 до конкурсної документації.
- Можливість проведення організатором конкурсу зборів його учасників з метою надання роз’яснень щодо змісту конкурсної документації та внесення змін до неї:
Учасник конкурсу має право не пізніше ніж за сім календарних днів до закінчення строку подання конкурсних пропозицій письмово звернутися за роз’ясненням щодо змісту конкурсної документації до організатора конкурсу, який зобов’язаний надіслати йому протягом трьох робочих днів письмову відповідь.
У разі проведення організатором конкурсу зборів його учасників з метою надання роз’яснень щодо змісту конкурсної документації ведеться протокол, який надсилається протягом трьох робочих днів усім учасникам.
Організатор конкурсу має право не пізніше семи робочих днів до закінчення строку подання конкурсних пропозицій внести зміни до конкурсної документації, про що протягом трьох робочих днів оприлюднює повідомлення на своєму офіційному веб-сайті та надсилає учасникам конкурсу відповідні повідомлення на адресу електронної пошти чи іншими засобами інформаційно-комунікаційних систем.
Підставами для внесення змін до конкурсної документації є зміна:
- прізвища, імені та по батькові (за наявності), посади, контактного телефону та електронної адреси посадової особи організатора конкурсу, уповноваженої здійснювати комунікацію з учасниками;
- орієнтовної дати початку здійснення операцій із збирання та перевезення відповідного виду побутових відходів;
- проекту договору;
- місця, дати, часу та процедури надання роз’яснень щодо змісту конкурсної документації та внесення змін до неї;
- способу, місця та кінцевого строку подання конкурсних пропозицій.
- Способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій:
Конкурсна пропозиція подається особисто чи надсилається засобами поштового зв’язку конкурсній комісії у конверті, на якому зазначаються повне найменування і місцезнаходження організатора та учасника конкурсу, або подається в електронній формі на адресу електронної пошти організатора конкурсу чи іншими засобами інформаційно-комунікаційних систем.
Конкурсні пропозиції, що надійшли після закінчення строку їх подання, передбаченого конкурсною документацією, повертаються учасникам конкурсу без розгляду.
Місце подання конкурсних пропозицій: м.Теплодар, вул.Піонерна, 7, каб.№35.
Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій не може бути менший ніж 30 календарних днів з дати опублікування оголошення про проведення конкурсу.
Організатор конкурсу має право прийняти до закінчення строку подання конкурсних пропозицій рішення щодо його продовження та/або зміну місця, дати та часу проведення конкурсу. Про таке рішення організатор конкурсу повинен повідомити всім учасникам конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення на адресу електронної пошти чи іншими засобами інформаційно-комунікаційних систем не пізніше ніж за один робочий день до дати проведення конкурсу та оприлюднити повідомлення на своєму офіційному веб-сайті.
- Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками конкурсу не призведе до відхилення їх конкурсних пропозицій: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням конкурсних пропозицій та не впливають на зміст конкурсних пропозицій, а саме технічні помилки та описки .
- Номери та назви об’єктів конкурсу: територія Теплодарської територіальної громади.
- Характеристика об’єктів конкурсу:
– вид (види) побутових відходів: змішані відходи від життєдіяльності населення, суб’єктів господарювання, бюджетних установ та організацій;
обсяг збирання та перевезення побутових відходів: орієнтовний річний обсяг збирання та перевезення- 14,072тис.м3;
норми надання послуги з управління побутовими відходами, затверджені органом місцевого самоврядування: рішення виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області від 13.07.2021 року № 77/В-2021 «Про затвердження норм надання послуг з вивезення побутових відходів у м.Теплодар»;
– розміри та межі території, на якій здійснюватиметься операції із збирання та перевезення побутових відходів: територія м.Теплодар ( загальна площа міста- 773,72 га).
- Характеристика об’єктів утворення побутових відходів за джерелами їх утворення:
Кількість мешканців громади- 10,222 тис. осіб;
– багатоквартирні житлові будинки (загальна кількість та місцезнаходження будинків, кількість мешканців таких будинків; наявність, кількість, місцезнаходження контейнерних майданчиків; наявність, кількість, місцезнаходження, вид, об’єм і належність контейнерів):
44 багатоквартирних житлових будинки з чотирма і більше поверхами обладнанні сміттєпроводами (43 будинки). Кількість контейнерів, встановлених в сміттєкамерах 43 багатоквартирних житлових будинках-124 шт об’ємом 0,7м³, 2шт об’ємом 0,6 м³, на території одного багатоквартирного житлового будинку встановлено 1 контейнер об’ємом 0,7 м³.
– одноквартирні (садибні) житлові будинки (загальна кількість та місцезнаходження будинків, кількість мешканців таких будинків; наявність, кількість, місцезнаходження контейнерних майданчиків; наявність, кількість, місцезнаходження, вид, об’єм і належність контейнерів):
Кількість будинків: 72
Індивідуальні житлові будинки використовують контейнери встановлені на території кооперативів, на яких вони розташовані. Кількість контейнерів- 2шт об’ємом 0,7м³.
– підприємства, установи та організації (загальна кількість, перелік та місцезнаходження підприємств, установ та організацій, їх характеристика (бюджетні або інші споживачі), кількість, вид, об’єм, місцезнаходження та належність контейнерів):
Загальна кількість підприємств, які розташовані та працюють на території м.Теплодар-70, з них : бюджетні-15,
інші споживачі (ФОП)-90.
Кількість контейнерів: бюджет-14шт (13шт об’ємом 0,7м³, 1шт об’ємом 0,5м³); інші-24шт(20шт об’ємом 0,7м³, 2шт об’ємом 0,5м³, 2шт об’ємом 0,8м³).
- Місцезнаходження об’єктів оброблення відходів, передбачених правилами благоустрою населеного пункту, регіональними та місцевими планами управління відходами:
полігон побутових відходів, розташований в с.Доброжаново Одеського району Одеської області на відстані 7,5км.
- Система надання послуги за відповідним видом побутових відходів (безконтейнерна та/або контейнерна система, пункт роздільного збирання (зокрема мобільний), за заявкою споживача): контейнерна система, за заявкою споживача.
Додаток 1
до Конкурсної документації
для проведення конкурсу з визначення
суб’єкта господарювання на здійснення
операцій із збирання та перевезення побутових
відходів на території м.Теплодар
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ
між організатором конкурсу та суб’єктом господарювання на
здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів
_____________________________ _____ ___________ ___ р.
(найменування населеного пункту)
__________________________________________________________________
(найменування організатора конкурсу)
в особі ____________________________________________________________
(посада, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)
___________________________________________________________________,
що діє на підставі Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про місцеві державні адміністрації”, “Про управління відходами” (далі – замовник), з однієї сторони, і __________________________________________
____________________________________________________________________
(найменування суб’єкта господарювання, якого визначено виконавцем послуги)
в особі____________________________________________________________ ,
(посада, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)
що діє на підставі___________________________________________________ ,
(назва документа, дата і номер)
затвердженого_____________________________________________________
(найменування органу)
(далі – виконавець), з іншої сторони, відповідно до рішення (розпорядження) від _______ № ___________
__________________________________________________________________
(найменування організатора конкурсу)
уклали цей договір про таке.
Предмет договору
- Виконавець зобов’язується надавати послугу із збирання та перевезення побутових відходів (далі – послуга) відповідної якості згідно з графіком на території ___________________________________________________________
(найменування відповідного населеного пункту чи його частини,
__________________________________________________________________
визначеної об’єктом конкурсу)
та відповідно до правил благоустрою території населеного пункту, затверджених
__________________________________________________________________
(дата та номер акта про затвердження правил благоустрою)
з урахуванням регіонального та місцевого планів управління відходами, затверджених
__________________________________________________________________ ,
(дата та номер акта про затвердження регіонального та місцевого планів управління відходами)
а замовник зобов’язується виконати обов’язки, передбачені цим договором.
- Характеристика об’єкта конкурсу:
1) ________________________________________________________________
(вид (види) побутових відходів, затверджені органом місцевого самоврядування норми надання
_________________________________________________________________ ;
послуги з управління побутовими відходами, обсяг збирання та перевезення побутових відходів)
2) _______________________________________________________________ ;
(розміри та межі певної території, на якій здійснюватиметься збирання та перевезення побутових відходів)
3) характеристика об’єктів утворення побутових відходів за джерелами їх утворення:
__________________________________________________________________
(багатоквартирні житлові будинки: загальна кількість та їх місцезнаходження, кількість мешканців;
__________________________________________________________________ ;
наявність, кількість, місцезнаходження контейнерних майданчиків; наявність, кількість, місцезнаходження, вид, об’єм і належність контейнерів)
__________________________________________________________________
(одноквартирні житлові будинки: загальна кількість та їх місцезнаходження, кількість мешканців;
_________________________________________________________________ ;
наявність, кількість, місцезнаходження контейнерних майданчиків; наявність, кількість, місцезнаходження, вид, об’єм і належність контейнерів)
__________________________________________________________________ ;
(підприємства, установи та організації: загальна кількість, перелік та їх місцезнаходження, кількість, вид, об’єм, місцезнаходження та належність контейнерів)
4) ________________________________________________________________ ;
(місцезнаходження об’єктів управління побутовими відходами (об’єкти відновлення та видалення відходів, об’єкти поводження з небезпечними відходами у складі побутових відходів тощо), куди необхідно перевозити відповідний вид побутових відходів згідно з правилами благоустрою населеного пункту, регіональними та місцевими планами управління відходами)
5) _______________________________________________________________ .
(система надання послуги за відповідним видом побутових відходів (безконтейнерна система; контейнерна система; пункт роздільного збирання (зокрема мобільний);за заявкою)
Надання послуги за видами побутових відходів
- Виконавець надає послугу з управління ____________________________
(змішаними, роздільно зібраними,
____________________________________________ побутовими відходами.
великогабаритними, ремонтними)
- Послуга надається виконавцем за системами (необхідне зазначити у таблиці для кожного виду побутових відходів):
Вид побутових відходів |
Контейнерна система |
Безконтейнерна система |
Пункт роздільного збирання (зокрема мобільний) |
За заявкою |
1.Змішані відходи |
|
|
|
|
- Під час збирання побутових відходів за контейнерною системою використовуються технічно справні контейнери:
Вид побутових відходів |
Кількість контейнерів, одиниць |
Місткість контейнера, куб.метрів |
Власник контейнера |
1. Змішані відходи |
|
|
|
- Графік та контакти для замовлення перевезення побутових відходів: за контейнерною системою, за заявкою:
Вид побутових відходів |
Графік та час перевезення зібраних побутових відходів |
Адреса пункту роздільного збирання (зокрема мобільного)
|
Контактна інформація для замовлення перевезення побутових відходів за заявкою |
1.Змішані відходи |
з______________ до_____________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
|
|
Вимоги до якості послуги
- Критеріями якості надання послуги є дотримання графіка збирання та перевезення побутових відходів, дотримання правил надання послуги з управління побутовими відходами та інших вимог законодавства.
Права та обов’язки замовника і виконавця
- Замовник має право:
1) вимагати від виконавця забезпечення безперервного надання послуги відповідної якості та згідно з графіком збирання та перевезення побутових відходів, а також вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуги з управління побутовими відходами, умов цього договору, місцевих нормативно-правових актів замовника;
2) одержувати достовірну та своєчасну інформацію про послуги, які надаються виконавцем на території, визначеній цим договором;
3) вимагати від виконавця подання інформації про облік відходів, облік операцій з управління відходами та подання звітності відповідно до Закону України “Про управління відходами”;
4) змінювати обсяг надання послуги за цим договором під час зміни у системі управління побутовими відходами;
5) отримувати від виконавця інформацію про споживачів послуги, що мають пільги, передбачені законодавчими актами для окремих категорій населення, облік стану оплати та заборгованості, претензійно-позовну роботу з боржниками та інформаційні заходи щодо дотримання споживачами вимог нормативних документів у сфері управління побутовими відходами.
- Замовник зобов’язується:
1) погоджувати графіки збирання та перевезення побутових відходів, розроблений виконавцем відповідно до встановлених вимог;
2) приймати в установленому порядку рішення щодо встановлення чи зміну середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами та тарифів на збирання та перевезення побутових відходів у розмірі не нижче економічно обґрунтованих витрат відповідно до розрахунків, поданих виконавцем;
3) затверджувати норми надання послуги з управління побутовими відходами, визначені в установленому порядку;
4) забезпечувати виконавця інформацією стосовно дії місцевих нормативно-правових актів про відходи, повідомляти про зміни до них;
5) розглядати звернення виконавця з приводу надання послуги та виконання умов цього договору;
6) здійснювати відповідно до законодавства самоврядний контроль щодо порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів.
- Виконавець має право:
1) подавати замовнику розрахунки економічно обґрунтованих витрат на збирання та перевезення побутових відходів для подальшого встановлення чи зміни середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами та тарифів на збирання та перевезення побутових відходів, зокрема у разі зміни обсягу надання послуги за цим договором під час зміни у системі управління побутовими відходами;
2) розробити норми надання послуги та подати їх на затвердження замовнику;
3) повідомляти замовнику про неналежний стан проїзної частини автомобільних доріг чи вулиць, рух якими пов’язаний з виконанням договору;
4) подавати замовнику пропозиції щодо зміни схем руху та режиму роботи транспортних засобів спеціального призначення на наявних маршрутах;
5) вносити пропозиції замовнику щодо функціонування системи управління побутовими відходами;
6) звертатись до замовника щодо здійснення ним самоврядного контролю в частині порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів.
- Виконавець зобов’язується:
1) надавати послуги відповідно до вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуги з управління побутовими відходами, умов цього договору, місцевих нормативно-правових актів замовника та погодженого замовником графіка надання послуги;
2) укладати договори із суб’єктами господарювання на виконання окремих операцій з відновлення та видалення побутових відходів відповідно до правил благоустрою території населеного пункту з урахуванням регіонального та місцевого планів управління відходами;
3) укладати договори із споживачами про надання послуги з управління побутовими відходами;
4) розробити графік збирання та перевезення побутових відходів та погодити його із замовником;
5) утримувати та випускати на маршрут спеціально обладнані транспортні засоби у належному технічному і санітарному стані;
6) забезпечувати допуск до надання послуги працівників, що пройшли медичний огляд в установленому порядку, та дотримання ними вимог законодавства про дорожній рух;
7) здійснювати надання послуги за зверненням замовника у разі проведення публічних заходів;
8) подавати замовнику інформацію про облік відходів, облік операцій з управління відходами та подання звітності відповідно до Закону України “Про управління відходами”.
Ціна та порядок оплати послуги
- Згідно з рішенням ______________________________________________
(назва органу місцевого самоврядування)
від ___ __________ 20__ р. № ______ тариф на послугу становить:
Вид побутових відходів |
Тариф на послугу за видами побутових відходів, гривень за 1 куб. метр чи гривень за 1 тонну |
1. Змішані відходи |
|
Відповідальність сторін за порушення договору
- За невиконання або неналежне виконання умов цього договору сторони несуть відповідальність згідно із законодавством.
Порядок і умови внесення змін до договору
- Внесення змін до цього договору здійснюється шляхом укладення сторонами додаткової угоди, якщо інше не передбачено договором.
- У разі зміни тарифів протягом строку дії договору нові тарифи застосовуються з моменту їх введення в дію без внесення додаткових змін до договору.
Форс-мажорні обставини
- Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або часткове невиконання зобов’язань за цим договором, якщо таке невиконання є наслідком форс-мажорних обставин.
- Форс-мажорними обставинами є надзвичайні та невідворотні обставини, які виникли в результаті не передбачених сторонами подій, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору, обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, зокрема пожежі, землетруси, повені, зсуви, вибухи, війна або військові дії, страйк, блокада. Доказом настання форс-мажорних обставин є документ Торгово-промислової палати або іншого компетентного органу.
Строк дії договору, порядок і умови продовження
його дії та розірвання
- Договір набирає чинності з дати його укладення та діє до __________.
Договір може бути достроково розірвано за згодою сторін.
- У разі недотримання графіка збирання та перевезення побутових відходів (за винятком наслідків форс-мажорних обставин), погодженого з органом місцевого самоврядування, невиконання вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуги з управління побутовими відходами, місцевих нормативно-правових актів замовника договір може бути достроково розірвано у судовому порядку.
- Дія договору припиняється у разі, коли:
закінчився строк, на який його укладено;
виконавець протягом п’яти робочих днів з моменту набрання чинності цим договором не розпочав надавати послугу на всіх об’єктах утворення побутових відходів, зазначених у пункті 4 цього договору.
Дія договору припиняється також в інших випадках, передбачених законом.
Прикінцеві положення
- Спори та розбіжності за договором між сторонами, якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між сторонами, вирішуються в судовому порядку.
- Договір складений у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу. Один примірник зберігається у замовника, другий у виконавця.
Реквізити і підписи сторін
Замовник Виконавець
_______________________________ ___________________________
(найменування організатора конкурсу) (найменування суб’єкта господарювання)
_______________________________ ___________________________
(ідентифікаційний код юридичної (ідентифікаційний код юридичної особи
згідно з ЄДРПОУ) або реєстраційний номер облікової картки
платника податків для фізичних осіб –
підприємців*)
місцезнаходження_______________ місцезнаходження____________
_______________________________ ____________________________
номер телефону _________________ поточний рахунок_____________
адреса електронної пошти ________ у____________________________
________________________________ МФО_____________________
номер телефону______________
офіційний веб-сайт __________
_______________________________ ___________________________
(найменування посади) (найменування посади)
__________ __________________ _______ ____________________
(підпис) (прізвище, імя та (підпис) (прізвище, імя та
по батькові (за наявності) по батькові (за наявності)
* Для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті, зазначаються серія та номер паспорта.
Керуюча справами виконавчого
комітету Теплодарської міської ради Тетяна БИКОНОВА