№265-Р від 05.08.2021р. Про створення комісії з проведення інвентаризації орендованих приміщень бюджетними установами за пільговою ставкою 1 грн. в рік по м. Теплодар

05 серпня 2021р.                                                                                                №265-Р

 

Про створення комісії з проведення інвентаризації

орендованих приміщень бюджетними установами

за пільговою ставкою 1 грн. в рік по м. Теплодар 

Відповідно ст.ст. 42, 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, враховуючи те що, останній раз інвентаризація проводилася у 2016 році та  з метою визначення і залучення додаткових джерел доходів, виявлення  порушень чинного законодавства  України  та наповнення міського бюджету у 2021 році

ЗОБОВ’ЯЗУЮ:

  1. Створити та затвердити комісію з проведення інвентаризації приміщень комунальної власності наданих в оренду бюджетним установам та закладам за пільговою ставкою в розмірі 1 грн. на рік, у складі 4-х осіб (Додаток 1).
  2. Затвердити План перевірки (Додаток 2)
  3. Затвердити форму Акту перевірки (Додаток 3)
  4. Роботу комісії розпочати 16.08.2021 року та закінчити 31.08.2021 року.
  5. Голові комісії за підсумками проведеної роботи надати міському голові письмовий звіт у вигляді довідки до 03.09.2021 року.
  6. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів та фінансових питань, начальника фінансового управління Світлану ОДАРИЧ.

 

 

 

         Міський голова                                      Олександр ЧУЙКО

 

 

 

                                                                     

                                                                            Додаток 1

                                                                                до розпорядження

                                                                                міського голови

                                                                                від «05» серпня 2021 року

                                                                                № 265-Р

 

Склад комісії

З проведення інвентаризації приміщень комунальної власності наданих в оренду бюджетним установам та закладам за пільговою ставкою в розмірі 1 грн. на рік

 

Голова комісії              Вадим ЛАЗАРЕВ – начальник  управління майна та

                                               інвестицій  Теплодарської міської ради.

Секретар комісії:

Тимур ДУДУЧАВА     начальник відділу оренди та обліку

                                               майна та інвестицій Теплодарської міської ради

Члени комісії : 

 

Інна КАЗІМІР начальник відділу планування та аналізу                                доходів місцевого бюджету фінансового управління                               виконавчого комітету Теплодарської міської  ради

Олександр

ШОСТАКОВСЬКИЙ депутат Теплодарської міської ради, член комісії з фінансово – економічних питань, бюджету, інвестицій, комунальної власності та підтримки підприємницької діяльності, торгівлі (за згодою).

 

 

 

Керуючий справами                                                      Тетяна БИКОНОВА

 

   

 

     Додаток 2

                                                                                до розпорядження

                                                                                міського голови

                                                                                від «05» серпня 2021 року

                                                                                № 265-Р

 

 

План проведення інвентаризації 

  1. Повна інвентаризація об’єктів комунальної власності, які станом на 01.08.2021 року передані в оренду за пільговою ставкою.
  2. Виявлення приміщень переданих в оренду, які використовуються не за призначенням, або не використовуються взагалі.
  3. Виявлення орендованих приміщень які використовуються третіми особами без укладання відповідних договорів, що в свою чергу приводить до втрат міського бюджету. (З оформленням актів по виявлених фактах).
  4. Перевірка укладених договорів на оплату комунальних послуг та енергоносіїв орендарів з енергопостачальниками.
  5. З’ясування якими коштами сплачуються комунальні послуги та енергоносії за площі які займають треті особи (в разі виявлення таких фактів).
  6. Висновки проведеної інвентаризації.

 

 

 

 

Керуючий справами                                                      Тетяна БИКОНОВА

 

                                                                   

                                               

 

 

      Додаток 3

                                                                                                    до розпорядження

                                                                                                    міського голови

                                                                                                    від  «05»  серпня 2021 року

                                                                                                    № 265-Р

 

А К Т   № ___

 

Від _______________                                                                                                 м. Теплодар

     

Комісією з проведення інвентаризації орендованих приміщень за пільговою ставкою (1 грн. в рік) по установі __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Керівником якої на момент інвентаризації є _________________________________________________________________ в ході проведеної роботи виявлено факти :

  1. виявлено приміщення, які використовуються не за призначенням на загальний площі _________ м. кв.
  2. виявлено приміщення, які не використовуються взагалі на загальній площі __________м. кв.
  1. виявлено приміщення, які використовуються третіми особами без укладання договорів оренди за переліком:___________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

      на загальній площі __________м. кв.

  1. орендарями не укладено договори на оплату комунальних послуг та енергоносіїв на загальну площу  _________ м.кв. в розрізі постачальників:

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

  1. третіми особами не укладено договори на оплату комунальних послуг та  енергоносіїв  на загальну площу  _________ м.кв. в розрізі постачальників:

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

  1. безпідставна витрата бюджетних коштів за період який підлягає перевірці склала  в цілому :_____________________________________

в т.ч. в розрізі: _____________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

  1. Всього виявлено порушень по установі на загальну суму _________________________

_____________________________________________________________________________

      Акт підписано головою і членами комісії та керівником установи.

Голова комісії :                                                            

Члени комісії:

Керівник установи

 

Керуючий справами                                                                          Тетяна БИКОНОВА