05 серпня 2021р. №265-Р
Про створення комісії з проведення інвентаризації
орендованих приміщень бюджетними установами
за пільговою ставкою 1 грн. в рік по м. Теплодар
Відповідно ст.ст. 42, 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, враховуючи те що, останній раз інвентаризація проводилася у 2016 році та з метою визначення і залучення додаткових джерел доходів, виявлення порушень чинного законодавства України та наповнення міського бюджету у 2021 році
ЗОБОВ’ЯЗУЮ:
- Створити та затвердити комісію з проведення інвентаризації приміщень комунальної власності наданих в оренду бюджетним установам та закладам за пільговою ставкою в розмірі 1 грн. на рік, у складі 4-х осіб (Додаток 1).
- Затвердити План перевірки (Додаток 2)
- Затвердити форму Акту перевірки (Додаток 3)
- Роботу комісії розпочати 16.08.2021 року та закінчити 31.08.2021 року.
- Голові комісії за підсумками проведеної роботи надати міському голові письмовий звіт у вигляді довідки до 03.09.2021 року.
- Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів та фінансових питань, начальника фінансового управління Світлану ОДАРИЧ.
Міський голова Олександр ЧУЙКО
Додаток 1
до розпорядження
міського голови
від «05» серпня 2021 року
№ 265-Р
Склад комісії
З проведення інвентаризації приміщень комунальної власності наданих в оренду бюджетним установам та закладам за пільговою ставкою в розмірі 1 грн. на рік
Голова комісії Вадим ЛАЗАРЕВ – начальник управління майна та
інвестицій Теплодарської міської ради.
Секретар комісії:
Тимур ДУДУЧАВА начальник відділу оренди та обліку
майна та інвестицій Теплодарської міської ради
Члени комісії :
Інна КАЗІМІР начальник відділу планування та аналізу доходів місцевого бюджету фінансового управління виконавчого комітету Теплодарської міської ради
Олександр
ШОСТАКОВСЬКИЙ депутат Теплодарської міської ради, член комісії з фінансово – економічних питань, бюджету, інвестицій, комунальної власності та підтримки підприємницької діяльності, торгівлі (за згодою).
Керуючий справами Тетяна БИКОНОВА
Додаток 2
до розпорядження
міського голови
від «05» серпня 2021 року
№ 265-Р
План проведення інвентаризації
- Повна інвентаризація об’єктів комунальної власності, які станом на 01.08.2021 року передані в оренду за пільговою ставкою.
- Виявлення приміщень переданих в оренду, які використовуються не за призначенням, або не використовуються взагалі.
- Виявлення орендованих приміщень які використовуються третіми особами без укладання відповідних договорів, що в свою чергу приводить до втрат міського бюджету. (З оформленням актів по виявлених фактах).
- Перевірка укладених договорів на оплату комунальних послуг та енергоносіїв орендарів з енергопостачальниками.
- З’ясування якими коштами сплачуються комунальні послуги та енергоносії за площі які займають треті особи (в разі виявлення таких фактів).
- Висновки проведеної інвентаризації.
Керуючий справами Тетяна БИКОНОВА
Додаток 3
до розпорядження
міського голови
від «05» серпня 2021 року
№ 265-Р
А К Т № ___
Від _______________ м. Теплодар
Комісією з проведення інвентаризації орендованих приміщень за пільговою ставкою (1 грн. в рік) по установі __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Керівником якої на момент інвентаризації є _________________________________________________________________ в ході проведеної роботи виявлено факти :
- виявлено приміщення, які використовуються не за призначенням на загальний площі _________ м. кв.
- виявлено приміщення, які не використовуються взагалі на загальній площі __________м. кв.
- виявлено приміщення, які використовуються третіми особами без укладання договорів оренди за переліком:___________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
на загальній площі __________м. кв.
- орендарями не укладено договори на оплату комунальних послуг та енергоносіїв на загальну площу _________ м.кв. в розрізі постачальників:
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
- третіми особами не укладено договори на оплату комунальних послуг та енергоносіїв на загальну площу _________ м.кв. в розрізі постачальників:
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
- безпідставна витрата бюджетних коштів за період який підлягає перевірці склала в цілому :_____________________________________
в т.ч. в розрізі: _____________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
- Всього виявлено порушень по установі на загальну суму _________________________
_____________________________________________________________________________
Акт підписано головою і членами комісії та керівником установи.
Голова комісії :
Члени комісії:
Керівник установи
Керуючий справами Тетяна БИКОНОВА