05 лютого 2020р. №29-Р
Про вшанування пам`яті
воїнів-інтернаціоналістів
Відповідно до ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», згідно плану культурно-масових заходів міста на 2020 рік, з метою вшанування пам`яті воїнів-інтернаціоналістів:
1.Провести урочистий мітинг та концерт до Дня вшанування пам`яті воїнів-інтернаціоналістів 15 лютого 2020 року об 14.00 год. у Теплодарському міському Будинку культури.
- Затвердити план заходів щодо вшанування Дня пам`яті воїнів-інтернаціоналістів (додаток 1).
- Затвердити кошторис витрат на проведення заходів. (додаток 2).
- Відділу освіти, культури, молоді та спорту УОКС (Компанієць О.І.):
1) розмістити оголошення на офіційному сайті ВК ТМР;
2) придбати корзину квітів для покладання до пам’ятника.
- Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови, начальника управління освіти, культури та спорту Ковальова О.М.
Міський голова М.В.Жовнір
Додаток 1
до розпорядження
міського голови
від «05» лютого 2020р.
№29-Р
План заходів
щодо вшанування Дня пам`яті воїнів-інтернаціоналістів
№ з/п |
Найменування заходів |
Дата та час |
Місце проведення |
Відповідальний |
1. |
Урочисті збори та концерт |
15.02.2020 р. о 14.00 |
БК
|
Директор БК (Костроміна А.В.) |
2. |
Виставка призначення воїнам-інтернаціоналістам |
З 12.02.2020 р – по 19.02.2020 р. |
Міська бібліотека |
Завідуюча ТМБ (Постних О.В.) |
3. |
Стаття до міського сайту |
17.02.2020 р.
|
Офіційний сайт ВК ТМР |
начальник відділу освіти, культури, молоді та спорту (Компанієць О.І.)
|
3. |
Висвітлення заходу в ЗМІ |
До 22.02.2020 р. |
|
начальник відділу освіти, культури, молоді та спорту (Компанієць О.І.) |
Керуюча справами
виконавчого комітету О.П. Зорило
Додаток 2
до розпорядження
міського голови
від «05» лютого 2020р.
№29-Р
Кошторис
щодо вшанування
Дня пам`яті воїнів-інтернаціоналістів
№ з/п |
Найменування товару |
Кількість, шт. |
Ціна, грн. |
Сума, грн. |
1. |
Корзина з квітами |
1 |
450,00 |
450,00
|
Всього разом: 450,00 грн. (чотириста п’ятдесят гривень, 00 коп.)
Начальник фінансового управління С.П. Одарич