20 квітня 2012 року
АНАЛІЗ
регуляторного впливу проекту рішення Теплодарської міської ради «Про визнання таким, що втратило чинність рішення
Теплодарської міської ради від 02.09.2004р. №281-ІV «Про затвердження положення «Про податок з реклами»»
- Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання
Згідно Закону України «Про систему оподаткування» та відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України «Про місцеві податки та збори» було прийнято рішення Теплодарської міської ради від 02.09.2004р. №281-ІV «Про затвердження положення «Про податок з реклами»», яким визначено платників податку, розміри ставок та встановлено порядок сплати податку з реклами.
На сьогодні діє Податковий кодекс України від 02 грудня 2010 року №2755, який вступив в законну силу з 01.01.2011р. згідно положень ст. 4, ст. 10 Податкового кодексу загальнодержавні, місцеві податки та збори, справляння яких не передбачено Податковим кодексом, сплаті не підлягають, також встановлення місцевих податків та зборів, не передбачених кодексом, забороняється.
Відповідно до ст. 9 та ст. 10 Податкового кодексу податок з реклами не сплачується, оскільки серед переліку податків та зборів Податкового кодексу його не зазначено.
Таким чином, рішення Теплодарської міської ради від 02.09.2004р. №281-ІV «Про затвердження положення «Про податок з реклами»» протирічить чинному законодавству України та підлягає скасуванню.
2. Визначення цілей державного регулювання.
Основною метою державного регулювання є: приведення нормативно-правових актів Теплодарської міської ради у відповідності чинному законодавству.
- Визначення та оцінка усіх прийнятних альтернативних способів досягнення зазначених цілей, аргументи щодо переваги обраного способу
Альтернативними способами досягнення встановленої мети є:
– залишення рішення у діючій редакції, але це суперечить нормам діючого законодавства, а саме прийнятого Податкового кодексу, який в цілому змінив структуру місцевих податків та зборів;
– прийняття запропонованого рішення, яким скасовується раніше прийняте рішення, що дозволить привести нормативно-правові акти Теплодарської міської ради до чинного законодавства України.
Друга альтернатива введення в дію запропонованого акту є єдиним шляхом досягнення встановлених цілей.
- Опис механізму, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми та відповідні заходи
Вирішення проблеми щодо приведення нормативно-правових актів Теплодарської міської ради до чинного законодавства пропонується шляхом прийняття рішення Теплодарської міської ради «Про визнання таким, що втратило чинність рішення Теплодарської міської ради від 02.09.2004р. №281-ІV «Про затвердження положення «Про податок з реклами»».
Запропонований спосіб є єдиним та безумовним шляхом вирішення проблеми.
Після прийняття зазначеного рішення акти Теплодарської міської ради відповідатимуть вимогам чинного законодавства.
- Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта
Прийняття проекту рішення матиме своїм наслідком приведення у відповідність чинних нормативно-правових актів Теплодарської міської ради та дозволить забезпечити виконання діючого Податкового кодексу України.
- Визначення очікуваних результатів прийняття акта
Прийняття проекту рішення матиме своїм наслідком приведення у відповідність чинних нормативно-правових актів Теплодарської міської ради та дозволить забезпечити виконання діючого Податкового кодексу України.
- Обґрунтування запропонованого строку дії
Проект рішення приймається на необмежений термін, оскільки не є нормативно-правовим актом та встановлює певний факт втрати чинності іншого нормативно-правового акту.
- Визначення показників результативності акта
Показники результативності даного регуляторного акту не можуть бути виражені в якісному або кількісному вигляді. Показником результативності акта стане приведення у відповідність чинних нормативно-правових актів Теплодарської міської ради.
Прийняття та оприлюднення регуляторного акту у встановленому законом порядку забезпечить доведення цих вимог до відома суб’єктів господарювання та населення.
- Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта
Базове відстеження результативності дії регуляторного акта буде проведено до набрання ним чинності.
Повторне та періодичне відстеження результативності регуляторного акта проводитись не буде, оскільки даний регуляторний акт не є нормативно-правовим актом та не має певної дії в часі, а встановлює факт втрати чинності іншого нормативно-правового акту.