15 лютого 2019р. №48-Р
Про проведення щорічної перевірки
наявності документів з грифом
«Для службового користування»,
печаток та штампів за 2018 рік
Відповідно до статей 38, 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», щодо повноважень виконавчих органів міської ради у забезпеченні управління діловодством на відповідній території, та відповідно до вимог Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 року №736:
- Створити комісію для проведення перевірки наявності документів з грифом «Для службового користування», взятих на облік документів, збереження печаток і штампів у кількості 4 (чотири) особи (згідно додатку).
- Комісії до 15 березня 2019 року провести перевірку наявності взятих на облік документів з грифом «Для службового користування», а також печаток і штампів. За результатами перевірки скласти акт і подати на затвердження.
- Визнати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 02 лютого 2018 року № 25-Р «Про проведення щорічної перевірки наявності документів з грифом «Для службового користування», печаток та штампів».
- Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.
Міський голова М.В.Жовнір
Додаток
до розпорядження
міського голови
від «15» лютого 2019р.
№48-Р
СКЛАД
комісії щодо проведення перевірки наявності документів з грифом «Для службового користування», взятих на облік документів, збереження
печаток і штампів.
Голова комісії:
Бігунов Михайло Михайлович |
– секретар міської ради |
Члени комісії: Зорило Ольга Петрівна |
-керуюча справами |
Терзян Людмила Миколаївна |
– начальник відділу діловодства, контролю і організаційної роботи |
Федан Іван Володимирович |
– начальник відділу з питань оборонної та мобілізаційної роботи, т.в.о. уповноважений РСО
|
Керуюча справами О.П.Зорило