Аналіз регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету Теплодарської міської ради «Про затвердження норм витрат води споживачами м.Теплодар»

01 червня 2012 року

 

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

проекту рішення виконавчого комітету Теплодарської міської ради

«Про затвердження норм витрат води споживачами м.Теплодар»

 

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету Теплодарської міської ради «Про затвердження норм витрат води споживачами м.Теплодар» розроблений і виконаний відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності» з урахуванням Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою КМУ від 11.03.2004р. № 308. Аналіз визначає правові, організаційні основи реалізації проекту рішення виконавчого комітету, як правового акту.

  1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання. Проект рішення розроблений відповідно до Закону України «Про питну воду та питне водопостачання» від 10.01.2002р. № 2918-ІІІ, постанови Кабінету Міністрів України від 25.08.2004р. № 1107 «Про затвердження Порядку розроблення та затвердження нормативів питного водопостачання».
  2. Визначення цілей регулювання. Проект рішення підготовлено з метою виконання вимог чинного законодавства, встановлення необхідних обсягів постачання питної води для категорії споживачів, які не мають лічильників обліку холодної води, планування господарської діяльності комунального підприємства, врегулювання відносин, що виникатимуть між надавачем послуг з централізованого водопостачання та споживачами.
  3. Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення зазначених цілей, наведення аргументів щодо переваги обраного способу.

Досягнення вирішення проблеми можливе шляхом:

  • збереження існуючого стану, тобто без прийняття рішення «Про затвердження норм витрат води споживачами м. Теплодар»;
  • прийняття проекту рішення «Про затвердження норм витрат води споживачами м. Теплодар».

Аналіз вищевказаних альтернатив показує, що:

  • перша альтернатива не є прийнятною у зв’язку з тим, що у даному випадку це призведе до відсутності умов планування господарської діяльності, встановлення необхідних обсягів постачання води та не забезпечить повною мірою обгрунтованого нарахування оплати за надані послуги з водопостачання;
  • друга альтернатива є прийнятною, так як затвердження нових норм покращить якість наданих послуг і економічний стан підприємства, тобто забезпечить досягнення визначених цілей – якісного державного регулювання.

Інші альтернативні способи досягнення встановлених цілей, у тому числі ті, які не передбачають регуляторного впливу – відсутні.

  1. Механізм, який застосовується для розвязання проблеми і відповідні заходи. З метою отримання зауважень та пропозицій, проект регуляторного акту та даний аналіз регуляторного впливу оприлюднюються на інформаційному стенді Теплодарської міської ради та на офіційному сайті в розділі «Ругуляторна політика» в мережі Інтернет, відповідне повідомлення публікується в міській газеті «Теплодарський вісник».

Всі зауваження, які надійдуть в письмовому вигляді в місячний термін після першого оприлюднення, будуть розглянуті виконавчим комітетом Теплодарської міської ради для врахування в остаточному варіанті регуляторного акту.

  1. Обґрунтування можливостей досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту. Прийняття виконавчим комітетом Теплодарської міської ради проекту рішення дозволить комунальному підприємству «Теплодарводоканал» спланувати господарську діяльність, встановити норми витрат води споживачами м.Теплодар, які не мають лічильників обліку холодної води, для економічно-обгрунтованого нарахування оплати за послуги з водопостачання та покращить якість наданих послуг.
  2. Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта, зокрема розрахунок очікуваних витрат та вигод субєктів господарювання та громадян внаслідок дії регуляторного акта.

Прийняття цього проекту рішення дозволить:

  • встановити правові, економічні, соціальні та організаційні засади діяльності;
  • створити умови, сприятливі для нормальної життєдіяльності людини;
  • планувати господарську діяльність підприємства;
  • встановити норми витрати води споживачами, відповідно до яких нараховуватиметься плата за послуги водопостачання.
  1. Термін дії акту. Термін дії запропонованого регуляторного акта становить 3 роки за умови відсутності внесення принципових змін у нормативно-правові акти, якими регулюється дане питання. За підсумками аналізу його результативності, а також у разі потреби, до нього будуть вноситись відповідні зміни.
  2. Показники результативності акту.

Основними показниками результативності дії регуляторного акта є:

  • кількість водокористувачів, облік води у яких ведеться за встановленими засобами обліку води;
  • обсяг надання послуг з централізованого водопостачання в місті;
  • відшкодування доходами витрат підприємства, пов’язаних з наданням послуг з централізованого водопостачання;
  • кількість скарг абонентів централізованого водопостачання на діяльність МКП «Теплодарводоканал».
  1. Заходи, за допомогою яких здійснюватиметься базове відстеження результативності акту.

Базове відстеження результативності проекту рішення буде здійснюватись шляхом аналізу результатів діяльності підприємства протягом шести місяців з дати набрання чинності цього регуляторного акта.

Повторне відстеження результативності планується через рік після набрання чинності регуляторним актом.

У разі виявлення неврегульованих або проблемних питань, які передбачаються встановлювати шляхом якісних і кількісних показників дії цього акту, буде розглянута можливість їх виправлення шляхом внесення відповідних змін до рішення.

Виконавець відстеження результативності акту – міське комунальне підприємство «Теплодарводоканал».

 

 

В.о. директора

МКП «Теплодарводоканал»                                О.І. Тараненко