У К Р А Ї Н А
ТЕПЛОДАРСЬКА МІСЬКА РАДА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
29 грудня 2014р №554-VI
Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами
на території міста Теплодар Одеської області
Відповідно до ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про рекламу», постановою Кабінету Міністрів України № 2067 від 29.12.2003 року ( зі змінами) « Про затвердження типових правил розміщення зовнішньої реклами» та з метою збільшення надходжень до місцевого бюджету Теплодарська міська рада Одеської області
ВИРІШИЛА:
- Затвердити Правиларозміщення зовнішньої реклами на території міста Теплодар Одеської області (додаються).
- Визнати виконавчий комітет Теплодарської міської ради в особі міського голови/ або особи яка виконує обов»язки міського голови Уповноваженою особою Теплодарської міської ради з питань укладання та підписання договорів на право тимчасового користування місцем для розміщення зовнішньої реклами на стаціонарних рекламних засобах комунальної власності.
- Вважати таким, що втратило чинність рішення Теплодарської міської
ради «Про затвердження положення про порядок розміщення
зовнішньої реклами на території м. Теплодар» від 02” вересня 2004
року № 282 – ІV.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійнудепутатську комісію з фінансово-економічних питань, бюджету, інвестицій, комунальної власності та підтримки підприємницької діяльності, торгівлі.
Міський голова Л.М.Печерський
ПРАВИЛА
розміщення зовнішньої реклами
на території міста Теплодар Одеської області
Загальні положення
- Ці Правила регулюють відносини, що виникають у зв’язку з розміщенням зовнішньої реклами у м. Теплодар, та визначають порядок надання дозволів на розміщення такої реклами.
- У цих Правилах терміни вживаються у такому значенні:
алея – дорога в парку, саду, сквері, лісопарку, на бульварі, обсаджена, як правило, з обох боків деревами та чагарниками;
виконавчий орган ради – виконавчий комітет Теплодарської міської ради;
дозвіл – документ установленої форми, виданий розповсюджувачу зовнішньої реклами на підставі рішення виконавчого комітету Теплодарської міської ради, який дає право на розміщення зовнішньої реклами на певний строк та у певному місці;
місце розташування рекламного засобу – площа зовнішньої поверхні будинку, споруди, елемента вуличного обладнання або відведеної території на відкритій місцевості у межах населеного пункту, що надається розповсюджувачу зовнішньої реклами в тимчасове користування власником або уповноваженим ним органом (особою);
пішохідна доріжка – елемент дороги, призначений для руху пішоходів, облаштований у її межах чи поза нею і позначений дорожнім знаком;
спеціальні конструкції – тимчасові та стаціонарні рекламні засоби (світлові та несвітлові, наземні та неназемні (повітряні), плоскі та об’ємні стенди, щити, панно, транспаранти, троли,розтяжки, біллборди, баннери, таблички, короби, механічні, динамічні, електронні табло, екрани, панелі, тумби, складні просторові конструкції, аеростати, повітряні кулі тощо), які використовуються для розміщення реклами;
вивіска чи табличка – елемент на будинку, будівлі або споруді з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать такій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщений на зовнішній поверхні будинку, будівлі або споруди не вище першого поверху або на поверсі, де розташовується власне чи надане у користування особі приміщення (крім, випадків, коли суб’єкту господарювання належить на праві власності або користування вся будівля або споруда), біля входу у таке приміщення, не є рекламою.
Інші терміни застосовуються у значенні, наведеному в Законі України “Про рекламу”.
- Зовнішня реклама розміщується на підставі дозволів та у порядку, встановленому виконавчим комітетом Теплодарської міської ради відповідно до Типових правил розміщення зовнішньої реклами затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 2067 від 29.12.2003 року ( зі змінами та доповненнями).
Плата за видачу дозволу на розміщення зовнішньої реклами виконавчим комітетом Теплодарської міської ради не справляється.
- На територіях, будинках і спорудах зовнішня реклама розміщується за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб) з урахуванням архітектурних, функціонально-планувальних, історико-культурних чинників, типології елементів місцевого середовища та з додержанням правил благоустрою територій населених пунктів.
- Регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами у виконавчому комітеті здійснює Робочий орган, склад якого призначається розпорядженням міського голови. Робочий орган не вправі подавати заяву та одержувати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами.
У процесі регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами робочим органом можуть залучатися на громадських засадах представники галузевих рад підприємців, об’єднань громадян та об’єднань підприємств, які провадять діяльність у сфері реклами.
- До повноважень робочого органу належать:
розгляд заяв розповсюджувачів зовнішньої реклами на надання дозволу, внесення змін у дозвіл, переоформлення дозволу та продовження строку його дії;
надання у разі потреби розповсюджувачам зовнішньої реклами архітектурно-планувальних завдань на опрацювання проектно-технічної документації для розташування складних (дахових) рекламних засобів;
прийняття рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету;
підготовка проекту рішення виконавчого комітету Теплодарської міської ради щодо надання дозволу чи про відмову у його наданні;
видача дозволу на підставі рішення виконавчого комітету Теплодарської міської ради;
ведення інформаційного банку даних місць розташування рекламних засобів, плану їх розміщення та надання в установленому порядку інформації для оновлення даних містобудівного кадастру населених пунктів;
подання територіальним органам спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів матеріалів про порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами;
підготовка і подання виконавчому органу ради пропозицій щодо розмірів плати за надання послуг робочим органом на підставі калькуляції витрат для прийняття відповідного рішення.
Робочий орган здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.
Порядок отримання дозволу на розміщення рекламного засобу
або реклами на стаціонарному рекламному засобі
- 7. Для одержання дозволу на розміщення рекламного засобу заявник подає робочому органу заяву заформоюзгідно з додатком 1, до якої додаються:
– фотокартка або комп’ютерний макет місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу, та ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням;
– копія свідоцтва про державну реєстрацію заявника як юридичної особи або фізичної особи – підприємця.
7.1 Для одержання дозволу на розміщення реклами на діючих стаціонарних рекламних засобах, заявник подає заяву за формою згідно з додатком 1 до якої додаються:
– фотокартка стаціонарного рекламного засобу на якому планується розмістити рекламу;
– копія свідоцтва про державну реєстрацію заявника як юридичної особи/фізичної особи – підприємця або копія паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру у разі якщо заявником є фізична особа.
У кожному з випадків зазначених у пунктах 7 та 7.1 у разі, якщо з питання отримання Дозволу звертається уповноважена особа – додатково подаються документи, які засвідчують особу та підтверджують повноваження уповноваженої особи.
- За наявності документів, передбачених пунктом 7 цих Правил, заява протягом трьох днів з дати її надходження реєструється робочим органом в журналі реєстрації заяв та дозволів на розміщення зовнішньої реклами (далі – журнал реєстрації), який ведеться заформоюзгідно з додатком 2. Журнал повинен бути прошитий, а його сторінки пронумеровані. На останній сторінці журналу робиться запис про кількість сторінок, який засвідчується підписом керівника робочого органу, скріпленим печаткою.
Робочий орган протягом п’яти днів з дати реєстрації заяви перевіряє місце розташування рекламного засобу, зазначене у заяві, на предмет наявності на це місце пріоритету іншого заявника або надання на заявлене місце зареєстрованого в установленому порядку дозволу. Після перевірки місця керівник робочого органу приймає рішення про встановлення за заявником пріоритету на заявлене місце або про відмову у встановленні пріоритету. У разі прийняття рішення про встановлення пріоритету робочий орган видає заявнику для оформлення два примірники дозволу за формою згідно з додатком 3 та визначає заінтересовані органи (особи), з якими необхідно їх погодити.
У разі прийняття рішення про відмову у встановленні пріоритету робочий орган протягом трьох днів надсилає заявникові вмотивовану відповідь із зазначенням дати встановлення пріоритету іншого заявника на заявлене місце розташування рекламного засобу або дати і номера рішення виконавчого органу ради про надання дозволу на заявлене місце іншій особі та повертає всі подані заявником документи.
- 9. Пріоритет заявника на місце розташування рекламного засобу встановлюється строком на три місяці з дати прийняття керівником робочого органу відповідного рішення.
Строк встановлення пріоритету на місце розташування рекламного засобу може бути продовжений керівником робочого органу не більш як на три місяці у разі:
продовження строку оформлення дозволу у зв’язку з потребою виконання архітектурно-планувальних робіт та розроблення проектно-технічної документації;
письмового звернення заявника щодо продовження строку оформлення дозволу.
У разі продовження строку оформлення дозволу з підстав, передбачених абзацами третім і четвертим цього пункту, робочий орган письмово повідомляє про це заявника.
- 10. Дата і номер рішення керівника робочого органу про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету заноситься в журнал реєстрації.
Відмова у встановленні пріоритету, продовженні строку, на який встановлено зазначений пріоритет, може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.
Інформація про подані заяви та встановлені робочим органом пріоритети є відкритою і повинна надаватися будь-якій особі за її письмовою заявою.
- 11. Протягом строку, зазначеного у пункті 9 цих Правил, заявник оформлює обидва примірники дозволу та подає їх робочому органу разом із супровідним листом, в якому зазначається реєстраційний номер заяви.
У разі прийняття керівником робочого органу рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, яке перебуває в комунальній власності, заявник протягом трьох днів укладає договір на тимчасове користування цим місцем.
Протягом строку, передбаченого абзацами першим – третім пункту 9 цих Правил, щомісяця справляється плата за тимчасове користування місцем, що перебуває в комунальній власності, в розмірі 25 відсотків плати, встановленої органами місцевого самоврядування.
У разі продовження строку оформлення дозволу відповідно до абзацу четвертого пункту 9 цих Правил, щомісячна плата за тимчасове користування місцем, що перебуває в комунальній власності, справляється в розмірі 100 відсотків плати, встановленої органами місцевого самоврядування.
Протягом п’яти днів з дати прийняття керівником робочого органу рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, заявник подає робочому органу копію укладеного ним договору на тимчасове користування місцем та копію документа, що підтверджує внесення відповідної плати.
Плата за тимчасове користування місцем, що перебуває в комунальній власності, зараховується до бюджетів територіальних громад сіл, селищ і міст.
- 12. Під час подання заяви або оформлених примірників дозволу представник робочого органу в присутності заявника перевіряє комплектність документів, додержання вимог до їх оформлення та видає заявнику довідку з описом поданих документів заформоюзгідно з додатком 4.
Перелік документів для надання дозволу є вичерпним.
- 13. У разі недодержання заявником строку, зазначеного впункті 9 цих Правил, та у разі ненадання ним в установлений строк документів, зазначених у пункті 11 цих Правил, заява вважається неподаною, пріоритет на місце розташування рекламного засобу втрачається, документи повертаються заявнику, про що робочий орган робить відповідний запис в журналі реєстрації.
- 14. Дозвіл погоджується з власником місця або уповноваженим ним органом (особою) і спеціально уповноваженим органом з питань містобудування та архітектури.
На вимогу робочого органу дозвіл погоджується з:
Державтоінспекцією – у разі розміщення зовнішньої реклами на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування;
відповідним органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини та об’єктів природно-заповідного фонду – у разі розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках історії таархітектури, в межах зон охорони таких пам’яток і в межах об’єктів природно-заповідного фонду;
утримувачем інженерних комунікацій – у разі розміщення зовнішньої реклами в межах охоронних зон цих комунікацій.
Зазначені в абзацах першому, третьому – п’ятому цього пункту органи та особи погоджують дозвіл протягом п’яти робочих днів з дати звернення заявника.
Перелік органів та осіб, з якими погоджується дозвіл, є вичерпним. Погодження дійсне протягом строку дії дозволу.
- 15. У разі відмови у погодженні дозволу органами (особами), зазначеними в абзацах першому, третьому – п’ятому пункту 14 цих Правил, заявникові надсилається вмотивоване повідомлення за підписом уповноваженої особи підприємства, установи та організації.
Відмова у погодженні дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.
- 16. Під час надання дозволу втручання у форму рекламного засобу та зміст реклами забороняється.
- Робочий орган протягом не більш як п’ятнадцяти робочих днів з дати одержання належним чином оформлених двох примірників дозволу розглядає заяву, готує і подає виконавчому органу ради пропозиції та проект відповідного рішення.
- 18. Виконавчий орган ради протягом п’яти робочих днів з дати одержання зазначених пропозицій приймає рішення про надання дозволу або про відмову у його наданні.
У разі прийняття рішення про надання дозволу керівник робочого органу протягом п’яти робочих днів підписує обидва примірники дозволу та скріплює їх печаткою робочого органу.
Перший примірник дозволу видається заявникові, а другий – залишається робочому органу для обліку та контролю. Видача дозволу реєструється в журналі реєстрації.
Рішення про відмову у наданні дозволу надсилається робочим органом заявникові протягом п’яти днів з дати його прийняття.
- Робочий орган протягом десяти днів з дати реєстрації дозволу на встановлення рекламного засобу (конструкції) надає органам державної податкової служби інформацію про розповсюджувачів зовнішньої реклами, яким надано дозвіл на розміщення стаціонарного рекламного засобу.
- 20. У наданні дозволу може бути відмовлено у разі, коли:
оформлення поданих документів не відповідає встановленим вимогам;
у поданих документах виявлені завідомо неправдиві відомості.
Перелік підстав для відмови у наданні дозволу є вичерпним.
Рішення про відмову у наданні дозволу може бути оскаржене в порядку, встановленому законодавством.
- 21. Дозвіл на розміщення стаціонарного рекламного засобу (конструкції) надається строком на п’ять років, якщо менший строк не зазначено у заяві.
- 22. Виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов’язаних з розташуванням рекламного засобу.
Одночасно з видачею Дозволу на розміщення зовнішньої реклами на стаціонарних засобах комунальної власності між виконавчим комітетом Теплодарської міської ради( як уповноваженою особою міської ради) та заявником, якому надано Дозвіл укладається Договір згідно Додатку 5.
Договір на розміщення рекламного засобу укладається відповідно до чинного законодавства в залежності від типу оренди ( земельна ділянка, майно)
- У процесі надання дозволів забороняється проведення тендерів (конкурсів).
- Після розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами у п’ятиденний строк зобов’язаний подати робочому органу фотокартку місця розташування рекламного засобу (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів).
- Якщо протягом строку дії дозволу виникла потреба у зміні технологічної схеми рекламного засобу, розповсюджувач зовнішньої реклами звертається до робочого органу з письмовою заявою у довільній формі про внесення у дозвіл відповідних змін.
До заяви додається:
технічна характеристика змін у технологічній схемі рекламного засобу;
фотокартка рекламного засобу та ескіз із конструктивним рішенням.
Робочий орган протягом не більш як п’ятнадцяти робочих днів з дати реєстрації заяви розглядає її і вносить відповідні зміни у дозвіл.
Відмова у зміні технологічної схеми рекламного засобу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.
- У разі зміни містобудівної ситуації, проведення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу, які зумовлюють необхідність зміни місця розташування рекламного засобу, робочий орган у семиденний строк письмово повідомляє про це розповсюджувача зовнішньої реклами. У десятиденний строк з початку зміни містобудівної ситуації, реконструкції, ремонту, будівництва робочий орган надає розповсюджувачу зовнішньої реклами інформацію про інше рівноцінне місце. У разі досягнення згоди щодо нового місця розташування рекламного засобу вносяться зміни у дозвіл.
Відшкодування витрат, пов’язаних з демонтажем та монтажем рекламного засобу на новому місці, здійснюється відповідно до договору з власником місця розташування рекламного засобу.
Плата за надання робочим органом послуг, пов’язаних із зміною місця розташування рекламного засобу, не справляється. Строк дії дозволу продовжується на час, необхідний для вирішення питання про надання рівноцінного місця. Після закінчення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами має пріоритетне право на розташування рекламного засобу на попередньому місці.
- Строк дії дозволу продовжується на підставі заяви, яка подається робочому органу розповсюджувачем зовнішньої реклами у довільній формі не пізніше ніж за один місяць до закінчення строку дії дозволу. Продовження строку дії дозволу фіксується в журналі реєстрації з внесенням відповідних змін у дозвіл.
У такому ж порядку продовжується строк дії дозволів, наданих до набрання чинності цими Правилами.
Відмова у продовженні строку дії дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.
- 28. У разі набуття права власності на рекламний засіб іншою особою або передачі його в оренду дозвіл підлягає переоформленню.
Особа, яка набула право власності на рекламний засіб або орендувала його, протягом одного місяця з дня виникнення права власності (користування) рекламним засобом звертається до робочого органу із заявою у довільній формі про переоформлення дозволу.
До заяви додається:
документ, який засвідчує право власності (користування) на рекламний засіб;
оригінал зареєстрованого дозволу;
письмове погодження власника місця розташування рекламного засобу або уповноваженого ним органу (особи);
копія свідоцтва про державну реєстрацію заявника як юридичної особи або фізичної особи – підприємця;
банківські реквізити, ідентифікаційний код юридичної особи або ідентифікаційний номер фізичної особи платників податків, зборів та інших обов’язкових платежів.
У разі відсутності зауважень до поданих заявником документів керівник робочого органу протягом п’яти робочих днів з дати подання заяви вносить відповідні зміни у дозвіл.
Переоформлення дозволу фіксується в журналі реєстрації.
Відмова у переоформленні дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.
- Дозвіл скасовується до закінчення строку дії на підставі рішення виконавчого органу ради за письмовою заявою розповсюджувача зовнішньої реклами у разі невикористання місця розташування рекламного засобу безперервно протягом шести місяців або непереоформлення дозволу в установленому порядку.
Перелік підстав для скасування дозволу є вичерпним.
Рішення про скасування дозволу фіксується в журналі реєстрації та надсилається робочим органом розповсюджувачу зовнішньої реклами.
Рішення про скасування дозволу може бути оскаржене у порядку, встановленому законодавством.
Плата за користування місцем розташування рекламного засобу
або за місце розташування реклами на стаціонарному рекламному засобі.
- Плата за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу, що перебуває у комунальній власності, встановлюється з урахуванням вимог чинного законодавства та враховуючи грошову оцінку землі( оренда землі) або експертну оцінку ( оренда майна), а місцем, що перебуває у державній або приватній власності, – на договірних засадах з його власником або уповноваженим ним органом (особою). При цьому площа місця розташування рекламного засобу визначається як сума площі горизонтальної проекції рекламного засобу на це місце та прилеглої ділянки завширшки 0,5 метра за периметром горизонтальної проекції цього засобу. Для неназемного та недахового рекламного засобу площа місця дорівнює площі вертикальної проекції цього засобу на уявну паралельну їй площину.
Плата за 1 квадратний метр місця розташування реклами на діючих рекламних засобах, які знаходяться в комунальній власності, встановлюється у розмірі 3 відсотків від розміру мінімальної заробітної плати станом на 1 січня поточного року. При цьому площа рекламного засобу визначається як добуток довжини на ширину площини стаціонарного рекламного засобу, на якому розміщується реклама.
Розмір плати за тимчасове використання місця для розміщення неназемного та недахового рекламного засобу, яке перебуває у комунальній власності територіальної громади м. Теплодар встановити у розмірі 3 відсотків від розміру мінімальної заробітної плати станом на 1 січня поточного року.
Площа місця розташування неназемного та недахового рекламного засобу дорівнює площі вертикальної проекції цього засобу на уявну паралельну їй площину.
Плата за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу/ місця розташування реклами на стаціонарних рекламних засобах, що перебуває у комунальній власності, справляється починаючи з наступного робочого дня після дати прийняття виконавчим комітетом рішення про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
Плата за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу/ місця розташування реклами на стаціонарних рекламних засобах, що перебуває у комунальній власності, зараховується до місцевого бюджету.
Відсутність рекламного засобу на вказаному місці не є підставою для звільнення від плати за користування місцем, крім випадків, передбачених у цьому Порядку.
На час розміщення соціальної реклами, а також інформації до державних та міських свят, застосовується знижка 100% від суми оплати за рекламні засоби на яких розміщуються вказані сюжети.
- 31. Розмір плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу не може встановлюватися залежно від змісту реклами.
- 32. Зовнішня реклама повинна відповідати таким вимогам:
розміщуватися з додержанням вимог техніки безпеки, зазначених у пунктах 34-37 цих Правил;
розміщуватися із забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування та не відтворювати зображення дорожніх знаків;
освітлення зовнішньої реклами не повинно засліплювати учасників дорожнього руху, а також не повинно освітлювати квартири житлових будинків;
фундамент наземної зовнішньої реклами, що виступає над поверхнею землі, може бути декоративно оформлений;
на опорах наземної зовнішньої реклами, що розміщується вздовж проїжджої частини вулиць і доріг, за вимогою Державтоінспекції наноситься вертикальна дорожня розмітка із світлоповертаючих матеріалів заввишки до 2 метрів від поверхні землі;
нижній край зовнішньої реклами, що розміщується над проїжджою частиною вулиць і доріг, у тому числі на мостах, естакадах тощо, повинен розташовуватися на висоті не менш як 5 метріввід поверхні дорожнього покриття;
у місцях, де проїжджа частина вулиці межує з цоколями будівель або огорожами, зовнішня реклама може розміщуватися в одну з фасадами будівель або огорожами лінію.
- Забороняється розташовувати рекламні засоби:
на пішохідних доріжках та алеях, якщо це перешкоджає вільному руху пішоходів;
у населених пунктах на висоті менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття, якщо їх рекламна поверхня виступає за межі краю проїжджої частини.
- 34. Розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках історії та архітектури і в межах зон охорони таких пам’яток, в межах об’єктів природно-заповідного фонду дозволяється за погодженням з відповідним центральним або місцевим органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини та об’єктів природно-заповідного фонду.
- Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби, не повинна розміщуватися на рекламних засобах ближче ніж за 300 метрів прямої видимості від території дитячих дошкільних закладів, середніх загальноосвітніх шкіл та інших навчальних закладів, в яких навчаються діти віком до 18 років.
Перелік обмежень та заборон щодо розміщення зовнішньої реклами, встановлений пунктами 32-35 цих Правил, є вичерпним.
- 36. Розроблення необхідної технічної документації, монтаж (демонтаж) рекламного засобу здійснюється спеціалізованими підприємствами, установами та організаціями.
- 37. Розташування дахових рекламних засобів забороняється без попередньої технічної експертизи спеціалізованих підприємств, установ та організацій.
- 38. Підключення рекламних засобів до існуючих мереж зовнішнього освітлення здійснюється відповідно до вимог, передбачених законодавством.
- 39. Розташування рекламних засобів у межах охоронних зон інженерних комунікацій дозволяється за погодженням з утримувачем зазначених комунікацій.
- Відповідальність за технічний стан рекламних засобів, порушення вимог техніки безпеки під час розташування та експлуатації рекламних засобів несе розповсюджувач зовнішньої реклами згідно із законодавством.
- Розташування рекламних засобів на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування дозволяється за погодженням з Державтоінспекцією.
- Стаціонарні рекламні засоби забезпечуються маркуванням із зазначенням на каркасі рекламного засобу найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номера його телефону, дати видачі дозволу та строку його дії.
- 43. Контроль за додержанням цих Правил здійснюється виконавчим комітетом Теплодарської міської ради та іншими органами відповідно до законодавства.
- 44. У разі порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами уповноважена особа органу, який здійснює контроль за додержанням цих Правил, звертається до розповсюджувача зовнішньої реклами з вимогою усунення порушень у визначений строк.
У разі невиконання цієї вимоги орган, який здійснює контроль, подає інформацію спеціально уповноваженому органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
- 45. Розповсюджувач зовнішньої реклами, винний у порушенні цих Правил, несе відповідальність згідно із законодавством.
- Вивіски чи таблички:
повинні розміщуватися без втручання у несучі конструкції, легко демонтуватися, щоб не створювати перешкод під час робіт, пов’язаних з експлуатацією та ремонтом будівель і споруд, на яких вони розміщуються;
не повинні відтворювати зображення дорожніх знаків;
не повинні розміщуватися на будинках або спорудах – об’єктах незавершеного будівництва;
площа поверхні не повинна перевищувати 3 кв. метрів.
Забороняється вимагати від суб’єктів господарювання будь-які документи для розміщення вивісок чи табличок, не передбачені законодавством.
- 47. Демонтаж вивісок чи табличок, розміщених з порушенням вимог цих Правил, здійснюється у разі:
припинення юридичної особи або припинення діяльності фізичної особи – підприємця;
невідповідності розміщення вивіски чи таблички вимогам щодо її розміщення, наданим у визначенні, та архітектурним вимогам, державним нормам, стандартам і правилам, санітарним нормам;
порушення благоустрою території.
Розміщені вивіски чи таблички підлягають демонтажу за рахунок коштів юридичних осіб або фізичних осіб – підприємців, якими вони були встановлені.
|
Додаток 1 |
Керівнику робочого органу
виконавчого комітету Теплодарської міської ради
________________________
« ___ » ______________ 20__ р. № _______
ЗАЯВА
про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами
Заявник ___________________________________________________________
(для юридичної особи – повне найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, для фізичної особи –
__________________________________________________________________
прізвище, ім’я та по батькові)
Адреса заявника ____________________________________________________
((для юридичної особи – місцезнаходження; для фізичної особи – місце проживання, паспортні дані)
Ідентифікаційний код юридичної особи
або ідентифікаційний номер фізичної особи ____________________________
Телефон (телефакс) _________________________________________________
Прошу надати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами за адресою:
__________________________________________________________________
(повна адреса місця розташування рекламного засобу)
Строком на ________________________________________________________
(літерами)
Перелік документів, що додаються ____________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Заявник або уповноважена ним особа |
(підпис) |
(ініціали та прізвище) |
|
Додаток 2 |
ЖУРНАЛ
реєстрації заяв та дозволів на розміщення зовнішньої реклами
Реєстраційний номер заяви |
Дата подання |
Для юридичної особи – повне найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код, для фізичної особи – прізвище, ім’я та по батькові, паспортні дані, ідентифікаційний номер та місце проживання |
Кількість сторінок у поданихдокументах |
Підпис особи, на яку покладено реєстрація документів |
Підпис заявника |
Дата прийняття рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, про продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову у його встановленні |
Дата і номер видачі дозволу на розміщення зовнішньої реклами, строку дії, дата і номер рішення про відмову у наданні дозволу |
Результати розгляду заяв на продовження строку дії, або переоформлення дозволу |
Дата і номеррішення про скасування дозволу |
|||
Керівник робочого органу |
_________________ |
______________________ |
||||||||||
|
(підпис) |
(ініціали та прізвище) |
||||||||||
М.П.
|
Додаток 3 |
ДОЗВІЛ
на розміщення зовнішньої реклами
виданий ____________ на підставі рішення виконавчого комітету Теплодарської
(дата видачі)
міської ради від __________20__року №
(виконавчий орган сільської, селищної, міської ради, дата і номер рішення)
_________________________________
(для юридичної особи – повне найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, для фізичної особи – прізвище, ім’я та по батькові)
__________________________________________________________________
(місцезнаходження (місце проживання), номер телефону (телефаксу),
(ідентифікаційний код (номер)
Адреса місця розташування рекламного засобу:_____________________________________
Характеристика (в тому числі технічна) рекламного засобу: _ __________________________________________
(вид, розміри, площа місця розташування рекламного засобу)
Фотокартка або комп’ютерний макет місця з фрагментом місцевості (розміром не менш як 6х9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу)
Ескіз з конструктивним Топогеодезичний знімок місцевості М 1:500) з
рішенням рекламного засобу прив’язкою місця розташування рекламного засобу
Відповідальний за топогеодезичне знімання __________ _______________ М.П.
Погоджувальна частина
- Власник місця розташування рекламного засобу або уповноважений ним орган (особа)
_________________________________________________________________________
(для юридичної особи – повне найменування, підпис керівника, для фізичної особи – прізвище, ім’я та по батькові, паспортні дані)
_____________________________________________________________________________________________________________
М.П.
- Спеціально уповноважений орган з містобудування та архітектури
__________________________ ______________________________
(підпис уповноваженої особи) (ініціали та прізвище)
М.П.
- На вимогу робочого органу:
Державтоінспекція – у разі розміщення зовнішньої реклами на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, біля дорожніх переходів та зупинок транспорту загального користування
__________________ __________________________
(підпис уповноваженої особи) (ініціали та прізвище)
утримувач інженерних комунікацій – у разі розміщення зовнішньої реклами в межах охоронних зон зазначених комунікацій
__________________ __________________________
(підпис уповноваженої особи) (ініціали та прізвище)
Строк дії дозволу з _______ до _________________ Продовжено з _______________ до __________________
Продовжено з _______________ до __________________
Керівник робочого органу _________________ ______________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
М.П.
|
Додаток 4 |
Довідка
про прийняття документів для надання дозволу на розміщення рекламного засобу/ зовнішньої реклами на стаціонарних рекламних засобах комунальної власності
_______________________________________
(ПІБ фізичної особи, найменування юридичної особи)
_______________________________________________________
( адреса)
Робочим органом з питань розміщення реклами виконавчого комітету Теплодарської міської ради ___(дата)________прийнято від _____________
____________________________________________________________
такі документи:
1.__________________________________________________________
2.__________________________________________________________
3.__________________________________________________________
4.__________________________________________________________
5.__________________________________________________________
Всього прийнято ____ документів на ______аркушах.
Секретар робочого органу
з питань розміщення реклами ____________ _________________
(підпис) (ПІБ)
|
Додаток 5 |
ДОГОВІР
на право тимчасового користування місцем
для розміщення зовнішньої реклами
на стаціонарних рекламних засобах комунальної власності
м. Теплодар «___»____________» 201__р
Виконавчий комітет Теплодарської міської ради , в особі міського голови / в.о. міського голови___ПІБ_____, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення Теплодарської міської ради «Про затвердження правил розміщення зовнішньої реклами на території міста Теплодар Одеської області» № від _________________ ( далі «Уповноважена особа»), з одного боку, та _____________________________________________________________________________, в подальшому «Користувач», що діє на підставі________________________________________________, з другого боку, уклали цей Договір про наступне:
- Терміни в Договорі
1.1. Терміни, що застосовуються в цьому Договорі, вживаються у значенні відповідно до Закону України «Про рекламу» в редакції Закону від 11.07.2003 р. № 1121-IV, із змінами, Типових правил розміщення зовнішньої реклами затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 р. № 2067 та рішення Правил розміщення зовнішньої реклами на території міста Теплодар Одеської області затверджених рішенням Теплодарської міської ради від №_________від________.
- Предмет Договору
2.1. «Уповноважена особа» надає «Користувачу» у тимчасове платне користування місця, для розміщення зовнішньої реклами на стаціонарних рекламних засобах комунальної власності на термін відповідно до виданого Дозволу, згідно з Правилами розміщення зовнішньої реклами на території міста Теплодар.
2.2. «Користувач» використовує надані місця за цільовим призначенням, сплачує вартість користування місцями з дня отримання пріоритету або дозволу на розміщення зовнішньої реклами та звільняє у триденний термін місця на яких термін дії дозволів припинений (закінчився).
2.3. До отримання «Користувачем» дозволів на розміщення зовнішньої реклами уповноважена особа надає «Користувачу» за його заявою пріоритет на місце розташування рекламного засобу.
2.4. За встановлений уповноваженою особою пріоритет «Користувач» справляє плату як за тимчасове користування місцем під розміщення зовнішньої реклами.
2.5. Дозволи на розміщення зовнішньої реклами та встановлені пріоритети є невід’ємною частиною цього договору.
- Права та обов’язки Сторін
3.1. «Уповноважена особа» має право:
3.1.1. У разі порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами, звертатися до розповсюджувача зовнішньої реклами з вимогою усунення порушень у визначений строк.
3.1.2 У разі невиконання вимоги зазначеної в п.3.1.1 – подавати інформацію спеціально уповноваженому органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
3.1.3 Розірвати цей договір, та здійснити демонтаж зовнішньої реклами у випадку заборгованості більше ніж 1/3 терміну дії дозволу.
3.1.4. Відмовити «Користувачу» в продовжені строку дії пріоритету чи дозволу у випадках передбачених законодавством України та Правилами розміщення зовнішньої реклами на територіїміста Теплодар.
3.1.5. Ставити питання про розірвання Договору у випадку та порядку передбачених чинним законодавством України.
3.1.6. Вимагати внесення змін до умов Договору згідно вимог діючого законодавства.
3.2. «Уповноважена особа» зобов’язується:
3.2.1. Не надавати місця у тимчасове користування іншим особам протягом дії дозволів чи пріоритетів «Користувача».
3.2.2. Не втручатися у форму та зміст реклами, якщо вони не суперечать вимогам діючого законодавства..
3.3. «Користувач» має право:
3.3.1. Вимагати передачі йому у встановлений термін місця для розміщення зовнішньої реклами на стаціонарних рекламних засобах комунальної власності відповідно до виданих дозволів.
3.3.2. Використовувати надані йому місця для розміщення на них рекламних засобів з дотриманням положень цього договору та Правил розміщення зовнішньої реклами на територіїТеплодарської міської ради.
3.4. «Користувач» зобов’язаний:
3.4.1. Не розміщувати зовнішню рекламу з порушенням вимог Закону України «Про рекламу».
3.4.2. Утримувати рекламні засоби в належному естетичному стані.
3.4.3. Своєчасно та в повному обсязі сплачувати суму за встановлений пріоритет, або за розміщення зовнішньої реклами згідно з дозволами по розрахунковим тарифам, що діють на день сплати.
3.4.4. Демонтувати в 3-денний термін зовнішню рекламу, по закінченню терміну дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами, при його скасуванні, розірванні або закінченні терміну дії цього договору.
3.4.5. Після отримання «Користувачем» дозволу на розміщення зовнішньої реклами на стаціонарних засобах комунальної власності оплату проводити незалежно від того використовує його «Користувач», чи тимчасово не використовує.
4.Форма плати за користування та порядок розрахунків
4.1. Плата за користування місцем розміщення зовнішньої реклами на стаціонарних засобах комунальної власності,а також за встановлений пріоритет визначається на підставі тарифів, затверджених рішенням Теплодарської міської ради Одеської області.
4.2. «Користувач» перераховує загальну суму плати, що складає:
_____________________________________________________________________________
за користування місцем розміщення зовнішньої реклами не пізніше 10 числа відповідного місяця на рахунок виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області код платежу «Інші надходження».
4.3. На час розміщення соціальної реклами, а також інформації до державних та міських свят, застосовується знижка 100% від суми оплати за рекламні засоби на яких розміщуються вказані сюжети. Розміщення с
- Відповідальність Сторін
5.1. При невиконанні зобов’язань за Договором винна Сторона відшкодовує іншій Стороні заподіяну шкоду відповідно до чинного законодавства.
5.2. У випадку прострочення платежів, передбачених у п.4.2. цього Договору «Користувач» сплачує на користь виконавчого комітету Теплодарської міської ради пеню в розмірі 1 % від суми простроченого платежу за кожен день прострочення.
- Форс – мажор
6.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання зобов’язань по Договору, якщо таке невиконання зумовлене обставинами непереборної сили, які не могла передбачити жодна зі Сторін. В разі виникнення таких обставин Сторона, для якої вони зумовили неможливість виконання зобов’язань за Договором, повідомляє іншу Сторону в п’ятиденний термін.
6.2. У випадку, коли обставини непереборної сили діятимуть більше двох місяців, кожна зі Сторін має право припинити дію Договору шляхом письмового повідомлення іншої Сторони.
6.3. Обставинами непереборної сили вважаються: війна чи воєнні дії, повстання, мобілізація, епідемії, пожежі, вибухи, дорожні та природні катастрофи, а також інші події, котрі визнані такими компетентними державними органами.
- Термін дії Договору
7.1. Договір набирає чинності з моменту отримання «Користувачем» пріоритету чи дозволу на розміщення зовнішньої реклами та діє до моменту закінчення терміну дії пріоритету чи дозволу.
7.2. Заява на пролонгацію договору подається «Користувачем» до робочого органу виконавчого комітету Теплодарської міської ради за місяць до моменту закінчення терміну дії пріоритету чи дозволу.
7.3. Заява на внесення змін або скасування дозволу подається «Користувачем» до робочого органу за місяць для внесення відповідних змін або скасування дозволу.
7.4. Договір достроково припиняє дію:
7.4.1. За взаємною згодою Сторін.
7.4.2. Якщо рішенням виконавчого комітету Теплодарської міської ради «Користувачу» відмовлено в наданні дозволу на розміщення зовнішньої реклами, або дозвіл скасовано рішенням виконавчого комітету Теплодарської міської ради.
7.4.3. За рішенням суду.
7.4.4. У випадку невиконання Користувачем зобов’язань, передбачених п.3.4.1.,3.4.2., 3.4.4, 3.4.5. Договору, – за ініціативою виконавчого комітету Теплодарської міської радою.
- Заключні положення
8.1. У разі виникнення між Сторонами суперечок щодо виконання або тлумачення Договору, Сторони вирішують їх шляхом переговорів. При недосягненні порозуміння, спір передається на розгляд до Господарського суду Одеської області.
8.2. У разі переходу однієї із Сторін на іншу систему оподаткування, зобов’язок кожної із сторін своєчасно повідомити про зміни.
8.3. Усі зміни, доповнення та додатки до цього Договору мають однакову з ним юридичну силу, якщо вони підписані Сторонами або їхніми уповноваженими представниками, і являють собою невід’ємну частину Договору.
8.4. Після підписання Договору всі попередні погодження, листування та переговори як в усній, так і в письмовій формі, що стосуються його предмету, втрачають силу.
8.5. Цей Договір складений при повному розумінні Сторонами його умов та термінології українською мовою у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, – по одному для кожної із Сторін.
Термін дії пріоритету з _________________по__________________
Продовжено з___________________по__________________
Термін дії договору з___________________по__________________
Продовжено з___________________по__________________
Продовжено з___________________по__________________
- Юридичні адреси та реквізити Сторін
Виконавчий комітет Теплодарської міської ради Користувач: