№17/В-2018 Про роботу Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради за 2017рік

У К Р А Ї Н А

 ТЕПЛОДАРСЬКА МІСЬКА РАДА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 Р І Ш Е Н Н Я

 

 

 

15 лютого 2018р.                                                                           №17/В-2018

 

Про роботу Центру надання адміністративних послуг при

виконавчому комітеті Теплодарської міської ради за 2017рік                                       

 

 

 

         Відповідно до ст.52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та заслухавши звіт начальника, адміністратора Центру надання адміністративних послуг Трачук М.В. «Про роботу Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Теплодарської  міської ради

за 2017рік», виконавчий комітет Теплодарської міської ради

ВИРІШИВ:

  1. Звіт начальника, адміністратора Центру надання адміністративних послуг Трачук М.В. «Про роботу Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради за 2017 рік» прийняти до відома (додається).
  2. Начальнику, адміністратору Центру надання адміністративних послуг продовжити роботу щодо виконання посадових обов’язків та завдань протягом 2018 року.
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Жовніра М.В.

 

Міський голова                                                                   М.В.Жовнір

 

         Додаток

         до рішення виконавчого комітету

         Теплодарської міської ради

         від 15 лютого 2018 р.

         № 17/В-2018

 

 

ЗВІТ

про роботу Центру надання адміністративних послуг

при виконавчому комітеті Теплодарської  міської ради за 2017 рік

 

Центр надання адміністративних послуг Теплодарської міської ради (далі – Центр) працює з квітня 2013 року та є моделлю інтегрованого офісу, тобто працює за принципом «єдиного вікна».

Найважливіша перевага ЦНАП – це ліквідація потреби особи звертатися до різних адміністративних органів, розпорошених територіально та за різними прийомними годинами, також – це суттєве покращення якості послуг, оперативність їх надання, дотримання термінів надання послуг, велика інформованість про послуги.

На теперішній час в Центрі громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість отримати 75 видів послуг.

За суб’єктами надання послуги розподілились наступним чином:

Теплодарська міська рада

та її виконавчий комітет

42

56,0%

Теплодарський міський сектор

Державної міграційної служби

5

6,67%

Відділ у Біляївському районі Головного

управління Держгеокадастру Одеської області

14

18,67%

Головне територіальне управління

юстиції у Одеській  області

11

14,66%

документи дозвільних органів

3

4,00%

 

На кожну адміністративну послугу суб’єктами надання адміністративних послуг розроблені інформаційні та технологічні картки.

На офіційному веб-сайті Теплодарської міської ради створено і постійно оновлюється розділ «Адміністративні послуги», на якій можна ознайомитись з інформацією щодо функціонування Центру та з питань оформлення відповідних документів.

У звітному періоді за отриманням консультацій до Центру звернулось близько 7000 суб’єктів звернень. Консультації надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою електронної пошти та по телефону.

Протягом звітного періоду адміністраторами Центру:

зареєстровано – 4819 звернень, що в 1,5 рази більше ніж за аналогічний період 2016 року, у тому числі:

Суб’єкт надання адміністративних послуг

2017 рік

2016 рік

Показник

результата

Виконавчий комітет Теплодарської міської ради:

2468

2046

+20,6%

–          відділ земельних ресурсів

245

222

+10,3%

–          відділ у справах сім’ї та молоді

149

132

+12,9%

–          відділ соціально-економічного розвитку

5

5

–          відділ архітектури та містобудування

227

246

-7,7%

–          відділ реєстрації місця проживання фізичних осіб

 

1450

1014

+43,0%

–          реєстратор речових прав на нерухоме майно

263

337

-22,0%

–          реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

129

90

+43,3%

Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради

117

63

+86,7%

Теплодарський міський сектор Державної міграційної служби

196

367

-46,6%

Відділ у Біляївському районі Головного управління Держгеокадастру Одеської області

2038

440

+363,2%

– видано – 4650 результатів послуг, що в 1,6 рази більше ніж за аналогічний період 2016 року та становить 96% від загальної кількості прийнятих звернень, а саме:

Суб’єкт надання адміністративних послуг

Видано результатів за 2017 рік

У відношенні до кількості прийнятих звернень

Виконавчий комітет Теплодарської міської ради

2368

95,9%

–          відділ земельних ресурсів

202

82,4%

–          відділ у справах сім’ї та молоді

146

98,0%

–          відділ соціально-економічного розвитку

5

100,00%

–          відділ архітектури та містобудування

214

94,3%

–          відділ реєстрації місця проживання фізичних осіб

1425

98,3%

–          реєстратор речових прав на нерухоме майно

247

94,0%

–          реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

129

100,00%

Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради

74

63,2%

Теплодарський міський сектор Державної міграційної служби

194

99,0%

Відділ у Біляївському районі Головного управління Держгеокадастру Одеської області

2014

98,8%

 

Суб’єктами надання адміністративних послуг відмовлено в наданні послуг по 230 зверненням, що складає 4,8% від загальної кількості звернень.

Найбільша кількість відмов надана відділом у Біляївському районі Головного управління Держгеокадастру Одеської області – 193 (83,9%), відділами виконавчого комітету Теплодарської міської ради – 18 (7,8%), управлінням майна та інвестицій Теплодарської міської ради – 17 (7,4%)

Безпосередньо заявниками було анульовано 12 звернень.

Адміністративні послуги надаються на безоплатній основі, крім тих, платність яких передбачена законом.

Протягом 2017 року до місцевого бюджету від надання платних  адміністративних послуг надійшло 45178грн., а саме:

  • 22760,00 грн. – адміністративний збір за реєстрацію речових прав на нерухоме майно та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • 8578,00грн. – адміністративний збір від реєстрації місця проживання фізичних осіб.
  • 13840,00грн. – адміністративний збір за внесення змін та отримання відомостей з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.

Адміністраторами Центру під час прийому заяв виявлені порушення ст.6 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», а саме адміністративні правопорушення за проживання без реєстрації місця проживання, в результаті чого складено та розглянуто 119 постанов-попереджень.

Із загальної кількості послуг, які надаються у Центрі, лише для частини під час їх надання необхідна невелика кількість часу, а саме близько 10-15 хвилин, а для найбільш витребуваних таких як:

– реєстрація/ зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб – до 20 хвилин на особу;

– державна реєстрація (внесення змін до відомостей) юридичної особи – до 30 хвилин враховуючи сканування документів;

– державна реєстрації прав на нерухоме майно – від 30 хвилин до 40 хвилин враховуючи сканування документів.

Фактично протягом поточного року діяльність Центру забезпечувало 2 адміністратори, Середня кількість звернень протягом дня становить 38 осіб, навантаження на 1 адміністратора становить близько 19 осіб на день, що на 60% більше, ніж в попередньому році.

 Так, наявна штатна чисельність адміністраторів Центру недостатня для надання зазначеної кількості видів адміністративних послуг.

З метою організації системи доступності адміністративних послуг у Центрі послуги надаються не лише мешканцям міста. Так, низка видів послуг надаються мешканцям та суб’єктам господарювання навколишніх сіл, а саме в сферах реєстрації бізнесу, реєстрації нерухомого майна, реєстрації громадських об’єднань із статусом юридичної особи.

Відповідно до Порядку взаємодії державних кадастрових реєстраторів під час надання деяких відомостей з Державного земельного кадастру, затвердженого наказом Мінрегіонбуду від 25.06.2015 No144, в приміщенні Центру здійснюється видача витягів з Державного земельного кадастру, попереднє замовлення яких здійснюється за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру.

Нажаль, але приміщення діючого Центру на сьогодні не відповідає всім сучасним вимогам надання якісних адміністративних послуг. Проблемними питаннями залишаються відсутність:

– достатньо комфортних умов для очікування та обслуговування громадян, у тому числі осіб з обмеженими фізичними можливостями, осіб з дітьми;

– надання супутніх послуг (банківські послуги, кава-машина, вільна WI-FІ зона);

– системи електронного документообігу;

Пріоритетами роботи на 2018 рік є:

– встановлення терміналів самообслуговування для сплати за надання платних адміністративних послуг, тому як можливість оплати послуг є важливим елементом у комплексному обслуговуванні відвідувачів;

– впровадження стандартів якісного обслуговування відвідувачів в Центрі, що суттєво підвищить рівень ефективності та культури обслуговування користувачів адміністративних послуг;

– розширення переліку видів послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг;

– впровадження та постійне вдосконалення системи електронного документообігу в органах місцевого самоврядування, у тому числі щодо надання адміністративних послуг.

 

 

 

Керуюча справами                                                                                                 О.П.Зорило