ЗВІТ про роботу Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Теплодарської міської ради за 2019 рік

ЗВІТ

про роботу Центру надання адміністративних послуг

при виконавчому комітеті Теплодарської  міської ради за 2019 рік

 

Центр надання адміністративних послуг Теплодарської міської ради (далі – Центр) працює з квітня 2013 року та є моделлю інтегрованого офісу, тобто працює за принципом «єдиного вікна».

Найважливіша перевага ЦНАП – це ліквідація потреби особи звертатися до різних адміністративних органів, розпорошених територіально та за різними прийомними годинами, також – це суттєве покращення якості послуг, оперативність їх надання, дотримання термінів надання послуг, велика інформованість про послуги.

На теперішній час в Центрі громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість отримати 105 видів послуг, перелік яких затверджено рішенням Теплодарської міської ради від 18 грудня 2018р. №515-VII.

За суб’єктами надання послуги розподілились наступним чином:

Теплодарська міська рада

та її виконавчий комітет

69

65,7%

Теплодарський міський сектор

Державної міграційної служби

1

1,0%

Відділ у Біляївському районі Головного

управління Держгеокадастру Одеської області

12

11,4%

Головне територіальне управління

юстиції у Одеській  області

16

15,2%

документи дозвільних органів

7

6,7%

 

На кожну адміністративну послугу суб’єктами надання адміністративних послуг розроблені інформаційні та технологічні картки.

На офіційному веб-сайті Теплодарської міської ради створено і постійно оновлюється розділ «Адміністративні послуги», на якій можна ознайомитись з інформацією щодо функціонування Центру та з питань оформлення відповідних документів.

У звітному періоді за отриманням консультацій до Центру звернулось близько 8000 суб’єктів звернень. Консультації надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою електронної пошти та по телефону.

Протягом  2019 року адміністраторами Центру:

зареєстровано – 2894 звернення, що на 9,3% менше ніж в 2018 році:

Суб’єкт надання адміністративних послуг

2019 рік

2018 рік

Показник результативності

Виконавчий комітет Теплодарської міської ради:

2615

2557

+2,3%

–          відділ земельних ресурсів

186

279

 

–          відділ у справах сім’ї та молоді

186

173

 

–          відділ соціально-економічного розвитку

2

1

 

–          відділ архітектури та містобудування

183

164

 

–          відділ реєстрації місця проживання фізичних осіб

1360

1444

 

–          керуюча справами (надання довідок)

396

35

 

–          реєстратор речових прав на нерухоме майно

205

334

 

–          реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

97

127

 

Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради

114

110

+3,6%

Теплодарський міський сектор Державної міграційної служби

48

126

-61,9%

Відділ у Біляївському районі Головного управління Держгеокадастру Одеської області

116

398

-70,8%

Головне управління Держпраці в Одеській області

1

0

– видано – 2692 результатів надання адміністративних послуг, що на 15,7% менше, ніж за протягом 2018 року:

Суб’єкт надання адміністративних послуг

2019

 рік

2018

рік

Виконавчий комітет Теплодарської міської ради

2442

2550

–          відділ земельних ресурсів

123

273

–          відділ у справах сім’ї та молоді

172

171

–          відділ соціально-економічного розвитку

2

1

–          відділ архітектури та містобудування

119

168

–          відділ реєстрації місця проживання фізичних осіб

1346

1481

–          керуюча справами (надання довідок)

394

–          реєстратор речових прав на нерухоме майно

189

329

–          реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

97

127

Управління майна та інвестицій Теплодарської міської ради

92

111

Теплодарський міський сектор Державної міграційної служби

45

126

Відділ у Біляївському районі Головного управління Держгеокадастру Одеської області

112

407

Головне управління Держпраці в Одеській області

1

 

Суб’єктами надання адміністративних послуг відмовлено в наданні послуг по 31 зверненню. Кількість відмов зменшилась на 53,0% в порівнянні з кількістю відмов протягом 2018 року.

Безпосередньо заявниками з різних причин було анульовано 20 звернень.

Адміністративні послуги надаються на безоплатній основі, крім тих, платність яких передбачена законом.

Протягом 2019 року до місцевого бюджету від надання платних  адміністративних послуг надійшло 68540грн., а саме:

  • 29250,00 грн. – адміністративний збір за реєстрацію речових прав на нерухоме майно;
  • 5980,00 грн. – адміністративний збір від державної реєстрації змін до відомостей юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • 7548,00грн. – адміністративний збір від реєстрації місця проживання фізичних осіб;
  • 4995,00грн. – адміністративний збір за отримання відомостей з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.

 

Фактично протягом поточного року діяльність Центру забезпечувало 2 адміністратори, Середня кількість звернень протягом дня становить 26 осіб, навантаження на 1 адміністратора становить в середньому 13 осіб на день.

З метою комплексного обслуговування відвідувачів укладено договір з Ощадбанком  по підключенню Центру до програмного комплексу СБОН+ торговий еквайринг для оплати адміністративного збору за надання платних адміністративних послуг.

З метою організації системи доступності адміністративних послуг у Центрі послуги надаються не лише мешканцям міста. Так, низка видів послуг надаються мешканцям та суб’єктам господарювання навколишніх сіл, а саме в сферах реєстрації бізнесу, реєстрації нерухомого майна.

Відповідно до Порядку взаємодії державних кадастрових реєстраторів під час надання деяких відомостей з Державного земельного кадастру, затвердженого наказом Мінрегіонбуду від 25.06.2015 No144, в приміщенні Центру здійснюється видача документів, попереднє замовлення яких здійснюється за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру. Протягом 2019 року адміністраторами Центру видано 97 документів, що замовлені шляхом on-line замовлення.

Нажаль, але приміщення діючого Центру на сьогодні не відповідає всім сучасним вимогам надання якісних адміністративних послуг. Проблемними питаннями залишаються відсутність:

– достатньо комфортних умов для очікування та обслуговування громадян, у тому числі осіб з обмеженими фізичними можливостями, осіб з дітьми;

– надання супутніх послуг (банківські послуги, кава-машина, вільна WI-FІ зона);

Пріоритетами роботи на 2019 рік є:

– впровадження стандартів якісного обслуговування відвідувачів в Центрі, що суттєво підвищить рівень ефективності та культури обслуговування користувачів адміністративних послуг;

– розширення переліку видів послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг;

– вдосконалення системи електронного документообігу в органах місцевого самоврядування, у тому числі щодо надання адміністративних послуг.

 

Керуюча справами

виконавчого комітету                                                                                           О.П.Зорило