65490, м.Теплодар, вул.Піонерна 7, тел.: (048) 783-10-27, e-mail: ispolkom@trada.gov.ua, teplodar-city@trada.gov.ua

У МІСТІ ТЕПЛОДАР ПРИЙНЯТА ПРОГРАМА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОСТУПНИМ ЖИТЛОМ МІСЦЕВИХ ЖИТЕЛІВ НА 2018-2021 РОКИ

Рішенням Теплодарської міської ради Одеської області від 21 серпня 2018р. №460-VII прийнято «Програму  забезпечення  доступним  житлом жителів міста Теплодар на 2018-2021 роки».

Вказана програма передбачає надання пільгового довготермінового кредиту на будівництво або придбання житла під 3% річних строком до 30 років.

Право на отримання кредиту мають наступні категорії мешканців м. Теплодар Одеської області:

– молоді одинокі громадяни віком до 35 років включно; 

– молоді сім’ї, в яких чоловік та/або дружина віком до 35 років включно;

– багатодітні родини, в яких чоловік та/або дружина віком до 55 років включно;

– учасники АТО та їх сім’ї, в яких чоловік та/або дружина віком до 55 років включно;

– внутрішньо переміщені особи, на яких поширюється дія Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» та їх сім’ї, в яких чоловік та/або дружина віком до 55 років включно; 

– військовослужбовці, в тому числі звільнені в запас або відставку та їх сім’ї, в яких чоловік та/або дружина віком до 55 років включно; 

– особи, які постраждали в результаті аварії на Чорнобильській АЕС та їх сім’ї, в яких чоловік та/або дружина віком до 55 років включно.

– працівники бюджетної сфери (які працюють/проходять службу в органах державної влади, місцевого самоврядування, установах, організаціях державної та комунальної форм власності) та їх сім’ї, в яких чоловік та/або дружина віком до 55 років включно;

– педагогічні, науково-педагогічні, медичні працівники та їх сім’ї, в яких чоловік та/або дружина віком до 55 років включно

Кандидати надають до Одеського регіонального управління Держмолодьжитла наступні документи:

  • анкета за визначеною Одеським регіональним управлінням Держмолодьжитла формою;
  • копії паспортів громадянина України кандидата та його дружини/чоловіка (у разі наявності паспорта громадянина України у формі ID-картки – копію витягу з Єдиного державного демографічного реєстру);
  • копії реєстраційних номерів облікових карток платників податків кандидата та його дружини/чоловіка (не подається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті);
  • копія свідоцтва про шлюб (у разі його укладення);
  • копії свідоцтв про народження неповнолітніх дітей (у разі наявності);
  • інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про наявність у власності житла на кожного члена сім’ї (у паперовій формі, отриману не раніше, ніж за день до подання заяви про надання кредиту);
  • довідка про перебування кандидата та його дружини/чоловіка на обліку громадян, що потребують поліпшення житлових умов (у разі наявності);
  • довідка про склад сім’ї кандидата, видану за місцем проживання кандидата, зареєстрованого в установленому порядку (крім внутрішньо переміщених осіб);
  • копія довідки про безпосередню участь кандидата та/або члена сім’ї кандидата в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України (для учасників АТО);
  • копія посвідчення учасника бойових дій (для учасників АТО);
  • копія наказу про звільнення військовослужбовця в запас або відставку (для військовослужбовців, звільнених у запас або відставку);
  • копії посвідчень батьків багатодітної сім’ї (для багатодітних родин);
  • копія посвідчення особи, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи (для осіб, які постраждали в результаті аварії на Чорнобильській АЕС);
  • копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи кандидата та/або членів його сім’ї (для внутрішньо переміщених осіб). У разі, якщо дата видачі довідки перевищує один місяць до дати подання документів, надається також інформація про перебування кандидата та/або членів його сім’ї на обліку відповідно до Закону України “Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб”;
  • документи, необхідні для визначення платоспроможності кандидата, а саме:

– довідки з місця роботи (служби) із зазначенням посади, нарахованого та фактично одержаного доходу протягом 6 останніх місяців з помісячною розбивкою (крім самозайнятих осіб);

– виписка або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб,  фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, фінансову звітність, надану до відповідного органу державної фіскальної служби (для фізичних осіб-підприємців);

 – документи, що підтверджують інші доходи кандидата (за наявності доходу не за основним місцем роботи), у тому числі декларацію про доходи на останню звітну дату, надану до відповідного органу державної фіскальної служби;

Трекбэк з Вашого сайту.

Залишити коментар

Ви повинні увійти щоб залишити коментар .